online opwaarderen doet het niet

Hallo, ik probeer al dagenlang om mijn prepaid online op te waarderen.
Zodra ik wil gaan betalen krijg ik steeds deze melding te zien:

Beveiligde verbinding mislukt

De verbinding met paymentonline.tele2.se werd onderbroken tijdens het laden van de pagina.

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

Het is tot op heden nog steeds niet opgelost en kan dus nog steeds niet online opwaarderen.

Met vriendelijke groet,

Thea

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

28 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Thea,
Bedankt voor je bericht en wat jammer om te horen dat het je niet lukt om op te waarderen.
Ik wil je er graag bij helpen.
Voordat we verder gaan en er een technische analyse aan te pas komt, vraag ik je het nog een keer te proberen via deze website:
Opwaarderen - Tele2 Prepaid
Lukt het je hier wel om online op te waarderen?
Was dit ook de site waar je eerst probeerde op te waarderen?
Ik wil je graag verder helpen. Laat het me weten.
Groet,
Ben
Ik krijg weer dezelfde melding....
Het is inderdaad dezelfde site.

Het nummer invoeren gaat wel, tot je wilt gaan betalen.
Dus de verbinding naar de ideal-betaling loopt steeds vast.
En dat gaat al dagen zo, dacht eerst een tijdelijke storing.

groeten, Thea
Reputatie 6
Badge +5
Jammer dat het nog steeds niet lukt Thea.
Ik wil het graag gaan uitzoeken en vragen of er meerdere mensen zijn die dit probleem ervaren!
Mag ik voor de volledigheid nog alsjeblieft je gegevens?
Dan kunnen we ook kijken of dit incidenteel is, of dat er misschien iets anders verkeerd staat in het systeem.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".
We gaan er dan naar kijken, en houden je op de hoogte.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Thea,
Bedankt voor je bericht.
Wij hebben een kort onderzoek gedaan, en we hopen dat we je nog kunnen helpen.
Heb je het op verschillende pc's geprobeerd? Het kan zijn dat bepaalde veiligheidsinstellingen (zoals van een firewall of virusscanner), de verbinding met de pagina tegenhouden.
Daarom wil ik je vragen het op een andere pc en op een ander netwerk het nogmaals te proberen.
Wij zien namelijk geen problemen met het systeem op dit moment.
Het zou ook nog kunnen dat de bank de verbinding niet toestaat. Bij welke bank zit je?
We horen graag meer van je!
Groet,
Ben
Hallo,

Ja ik heb het ook op een andere pc geprobeerd.
Ik heb de Rabobank. Maar voorheen waardeerde ik altijd online op.
Maar het zou inderdaad aan de bank kunnen liggen. Ik heb er nooit problemen mee gehad, tot nu toe.
Ik krijg nog steeds dezelfde melding.

groeten,

Thea
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Thea,
Wat jammer dat het nog niet gelukt is.
Het is lastig om te bepalen waar het nu aan ligt.
Ik ga het laten onderzoeken. We laten snel meer van ons horen!
Groet,
Ben
bij mij hetzelfde probleem!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Thea,
Bedankt voor je gegevens.
We hebben je geprobeerd te bellen voor het weekend, helaas kregen we je niet te pakken.
Dat is jammer, maar niet erg. We proberen het nog een keer deze week.
Je stuurde me 2 mobiele nummers in je prive-bericht.
Probeer je op te waarderen met 06-40******** ? Dit is een prepaid nummer.
Wij hebben het hier ook geprobeerd met dat nummer, en we komen tot het punt waarbij je je bank kaartlezer zou moeten pakken om te betalen.
Laat het me weten alsjeblieft. En we zullen je dus ook snel weer bellen.
Vriendelijke groet,
Ben

@derwort:
Bedankt voor je reactie.
Kan je alsjeblieft een nieuw topic aanmaken? Beschrijf hierin waar het precies fout gaat en bij welke bank je zit.
Hoe ver kom je in het proces? En heb je het ook met verschillende internet-browsers geprobeerd?
De antwoorden op deze vragen zijn belangrijk om te kunnen achterhalen waar het probleem zich zou kunnen bevinden.
Ik verneem graag een nieuw topic van je. Een van de moderators zal het dan zo snel mogelijk oppakken.
Groet, Ben
Hallo,
ja, het nummer klopt. Ik kom ook tot aan betalen, maar het overschakelen naar de ideal betaling doet hij dus niet. Daar gaat het steeds fout.

groeten, Thea
Reputatie 6
Badge +5
Dank je wel voor deze informatie Thea.
Ik ga er verder werk van maken.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Thea,
Helaas was je in gesprek toen we je vandaag probeerden te bellen.
We vermoeden nog steeds dat er een instelling is op je computer die de verbinding tegenhoudt.
Dit kan zijn een firewall of virusscanner zijn, of een instelling in de browser.
We willen het graag samen met je bespreken en we zullen binnenkort nog een poging doen om je te bellen.
We houden contact.
Vriendelijke groet,
Ben
Hallo Ben en Thea,
ik had deze foutmelding ook in Mozilla Firefox. Instellingen aanpassen hielp niet. In Internet Explorer kon ik gewoon betalen. Dus oplossing: andere browser proberen. Mijn bank is ING en die accepteert normaal gesproken al mijn betalingen via Mozilla Firefox. Dus volgens mij ligt het browserprobleem bij Tele2. Succes!
Groeten,
Desiree
Dank je wel, Desiree.

Het is bij mij nog steeds niet opgelost, dus dat ga ik eens proberen, hopelijk is dat de oplossing.
Ik heb het inderdaad ook alleen bij Tele2, met andere betalingen heb ik nooit problemen.

Groeten, Thea
Reputatie 6
Badge +5
Beste Thea,
Helaas hebben we je weer niet kunnen bereiken om de situatie met je te bespreken.
Daarom hebben we helaas voor nu de case moeten sluiten.
Wij hebben het sterke vermoeden dat er iets is op je computer dat de verbinding onderbreekt of verhinderd.
Wil je het alsjeblieft op een andere computer, op een ander netwerk nog een keer proberen? Zo kunnen we nagaan of daadwerkelijk hier het probleem ligt.
Vriendelijke groet,
Ben
Reputatie 7
Badge +5
@Ben
Je weet zeker dat dit er niets mee te maken heeft ?
Is wel een 2 weken oude vraag, pas na meerdere meldingen word er in een andere richting gezocht.
Dat is vreemd, want ik heb geen enkele gemiste oproep in mijn telefoon staan. Dit geldt ook voor de keer ervoor dat jullie mij gebeld zouden hebben. Ook toen stond er geen gemiste oproep in mijn telefoon.
Bovendien heb ik al eerder aangegeven dat ik het ook op andere pc's geprobeerd heb, met hetzelfde resultaat.

Ik heb het gevoel dat ik niet echt serieus genomen wordt door jullie en dat vind ik echt jammer na al die jaren, zo'n slechte service.
Zelfs na meerdere berichten krijg ik alleen standaardantwoorden en heb ik het gevoel dat er verder totaal niets gebeurd.
Dit had ik echt niet van tele2 verwacht en ik ben echt behoorlijk teleurgesteld dat jullie hier zo mee om gaan.
Blijkbaar moet ik het via een andere weg gaan zoeken om hulp te krijgen en serieus genomen te worden.
@Ben
Je weet zeker dat dit er niets mee te maken heeft ?
Is wel een 2 weken oude vraag, pas na meerdere meldingen word er in een andere richting gezocht.

Dat zou best wel eens kunnen, Bombarie.
Jammer dat ik dat via anderen moet vernemen. Bedankt voor de tip.

groeten, Thea
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Theaxxx en Bombarie,
Bedankt voor jullie reacties en het meedenken.
Helaas heeft deze storing er niet iets mee te maken. Als dat zou was geweest, hadden we nu een oorzaak.
Dit is een recente storing en je kan nog steeds betalen via iDeal. Er is alleen een probleem met de registratie binnen ons systeem voor klanten met een abonnement.
Bij Prepaid zijn er geen storingen vooralsnog. We hebben het zelf geprobeerd nogmaals hier, en we kunnen inloggen, betalen en opwaarderen. Het hele proces werkt hier.
Vandaar dat ik in mijn reactie vroeg om het te proberen elders.
Ik zou graag willen weten, en willen zien, waar het precies misgaat.
Is het mogelijk om een screenshot te sturen waar het fout gaat. Als er prive-gegevens staan in het screenshot, haal die er dan alsjeblieft uit.
Ik hoor graag weer van je, en ik blijf je helpen tot het je lukt om op te waarderen.
Groet,
Ben
Online opwaarderen voor prepaid gaat nog steeds niet. Via *111* trouwens ook niet. Het gaat mis zodra ik een bedrag heb aangeklikt en dat moet bevestigen. Daarna slaat de beveiligde verbinding op tilt. Dit is structureel, want na een half uurtje of zo precies hetzelfde. Morgen ben ik mijn tegoed kwijt. Hoe voorkom ik dat?
Hallo Ben,

Hierbij de screenshot. Dit gebeurt bij de overschakeling naar de idealbetaling.
Dus zodra je de bank hebt geselecteerd en naar betalen gaat.

met vriendelijke groet,

Thea

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Theaxxx,
Bedankt voor het screenshot. Ik zal het overleggen en kom dan snel bij je terug.
Ik heb een vermoeden dat de AdBlock extensie roet in het eten zou kunnen gooien.
Ook zie ik een anti-virus programma in je browser. Staat deze toe dat je naar de site kan?
Vriendelijke groet, Ben

@ Willem.de.Boer,
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Het kan zijn dat er voor jou een andere oorzaak is die deze problemen veroorzaakt.
Met een nieuw topic kunnen andere forumleden je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Groet, Ben
Het anti-virusprogramma zit er al vrij lang op, en ik heb er nooit problemen mee gehad.
Ook niet bij Tele2 tot een tijdje terug. Op een andere pc krijg ik dezelfde melding.
Reputatie 7
Badge +5
Heeft ook niets met een adblocker te maken, er staat duidelijk dat de verbinding niet gelukt is, er staat niet dat 'ie de pagina niet kan laden.
Hallo Ben van Tele2 ook ik kan mijn beltegoed niet opwaarderen.
Ik werk met Firefox onder Ubuntu (Linux).
En ik wil mijn bankzaken zoals dat bij opwaarderen gaat alleen onder Linux uitvoeren omdat de veiligste werkwijze is.
Ik ben toch niet verplicht om dit met een Microsoft besturingsprogramma dit te doen?
In het verleden heeft het wel gewerkt.
Na de knop samenvatting krijg ik het plaatje zoals bij Theaxxx
groeten Theo
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Theaxxx en anderen,
Ondervinden jullie nog steeds problemen bij het bereiken van de website?

Ik heb in de afgelopen maand geen verhalen meer gehoord dat er problemen waren met het bereiken van de website.
Dus ik hoor graag van jullie of het nu beter werkt.
Groet,
Ben