beantwoord

Ongeldige SIM :-(

• 2 april 2015
  • 21 reacties
  • 858 x bekeken

Ik heb zo een goedkoop tele2 telefoontje en al een tijdje niet gebruikt nu krijg ik Ongeldige SIM 😞 Staat nog minstens voor 27 euro aan beltegoed op
icon

Beste antwoord door jlthkoch 2 april 2015, 22:29

Na een half jaar is die 27 euro geblokkeerd. Waardeer je daarna binnen 6 maanden op dan krijg je je oude beltegoed weer terug. Na 6 maanden vervalt het beltegoed en je mobiele nummer. Dat is bij alle providers zo!!!!!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 reacties

Je moet eens per halfjaar opwaarderen anders vervalt je beltegoed. Dan krijg je sms en kun je alsnog opwaarderen. Reageer je niet dan vervalt binnen bepaalde tijd ook je nummer ik vrees dat dit bij jou gebeurt is. Bel even de klantenservice 020-7544444. Misschien is er nog iets te redden
Dit is toch niet eerlijk .Ik betaal aan tele2 en nu hebben ze 27 euro zonder dat ik gebruik heb gemaakt.Dat is gemakkeijk verdienen 😞 Walg hier van Bel morgen wel en dan ga ik toch naar een normale provider.Dit voelt als diefstal!!!!
Reputatie 7
Na een half jaar is die 27 euro geblokkeerd. Waardeer je daarna binnen 6 maanden op dan krijg je je oude beltegoed weer terug. Na 6 maanden vervalt het beltegoed en je mobiele nummer. Dat is bij alle providers zo!!!!!
Kan me je gevoel voorstellen, maar staat wel duidelijk in de voorwaarden.
Overigens kun je bij Simyo een prepaidkaartje aanschaffen wat onbeperkt geldig is. De enige voorwaarde is dan dat je eens per half jaar een keertje moet bellen of sms sturen.
Gewoon diefstal.Ik heb mijn mobiel alleen voor noodzaken en maak er werk van of het helpt of niet FB Twitter ect. Dit moet stoppen en niet alleen bij tele2.Dus je hoort nog van me .Ga morgen een facebook pagina open over deze diefstal die providers plegen.
ik word niet snel boos dit gaat te ver!!!!!!
BEDANKT!!!
Nou veel succes dan maak er werk van als je dat wilt. Beter is het voor je iets koopt eerst de voorwaarden door te nemen. Er wordt bij je simkaart een boekje geleverd waar precies de regels in vermeld staan. Negeer je dat dan kun je boos worden maar eerst en vooral op jezelf in dit geval sorry.
Waarom is dit ? staat toch nergens op of ben ik zo dom? Kan iemand me vertellen waarom zo een regeling is ?
Heb al een heleboel boze berichten gezien en niet alleen TELE2.Karin wat vind jij hier nu van ?

( edit ) ik ben niet boos op jou hoor Karin303 ) Het gaat alleen om deze gekke regel het blijft gemakkelijk geld verdienen zo als ik al veel op het internet heb gezien.Snap je wel dat ik het diefstal vind ? BTW geen SMSje gehad.Wat ik al zij ik word niet snel boos maar het is gewoon veel geld voor mij.Dus voor mijn telefoontje ga ik naar een andere provider.
Reputatie 7
Je kunt er van vinden wat je wil en een Facebook-pagina openen maar dit veranderd niets. Dit is bij alle providers het zelfde, kennelijk is SimYo een uitzondering. Het staat ook duidelijk in de voorwaarden.
Nou wat ik al zei. Ik kan me voorstellen dat je boos wordt maar het zijn de regels en die worden je bij de aanschaf van een simkaart verstrekt. Nu kan je zeggen ja ik heb dat niet gelezen ok . Maar het zijn voorwaarden verbonden aan prepaid. Je bent je tegoed echt kwijt door je eigen nalatigheid.
Simyo is geen uitzondering maar heeft andere voorwaarden en als je die niet volgt ben je je tegoed ook kwijt.Je hoeft daar niet op te waarderen maar je moet wel minimaal 1 keer per half jaar bellen of sms sturen.
Badge +5
Vodafone blijft 1 jaar geldig.
Daar gaat het ook niet meer om. jammer van de 27 euro.Misschien niet goed gelezen of gesnapt het gaat om de REGEL 😉 waar veel mensen boos op worden.Ik wil hier wel iets mee gaan doen ga niet TELE2 zwart maken maar alle providers die dit doen.Weet wel dat 90% van de mensen elke dag zo een ding gebruiken en dan ook het emailtje zien. Voelt nog steeds als jatten.NOG EEN KEER ik ben echt niet boos op je Karin en Jlhkoch 😉 Hoop dat het gaat lukken om dit te veranderen ook al is de kans 1% Jlhkoch bedankt voor de tip
Ok weer andere voorwaarden
Het is dus zaak daar goed kennis van te nemen en notities te maken over de datum van opwaarderen. Ik deed dat in mijn telefoontje altijd.
Daar gaat het niet meer 😉
Je kunt dat echt niet veranderen. Wat je wel voor jezelf kunt doen is een provider kiezen die aansluit bij je wensen en behoeften. Bij Tele2 moet je opwaarderen met minimaal een Tientje of zo.??? Bij Simyo niet maar dan moet je een keer bellen.
Dus dan hou je je beltegoed zo laag mogelijk als je toch nooit belt.
Bij andere providers zijn weer andere regels.
Regels zijn er nu eenmaal en die kun je niet afschaffen.
Jammer van je beltegoed.
Nooit geschoten is altijd mis 😉 Ga misschien een petitie aanmaken maar dat zal nog wel een tijdje duren eerst een .FB pagina en zo veel mogelijk mensen zien te vinden heb toch alle tijd en vind het ook een uitdaging.Er moet iets in de wet worden veranderd.
Karin ik ga naar de Simyo Bedankt voor de TIP.Ben verder rest wel een tevreden klant van TELE2.
Mijn laatste opzegging was een tegoed van 35 euro, alles lekker naar goede doelen gesmst , 80 ct over.
Tegoed overal maar niet bij tele2......
Ja als je elk halfjaar met een tientje moet opwaarderen en nooit belt of heel weinig kan dat hoog oplopen. Met het risico dat je het uiteindelijk toch een keer kwijtraakt.
Dan kies ik toch voor methode even bellen of sms eens per half jaar.
Misschien kan Tele2 dit ook aanpassen?
Ok, nu even een compliment voor Tele2, ik heb vanuit oude Champion prepaid een minimum bedrag van 5 euro per half jaar! Anders zou er 70 euro naar het goede doel zijn gegaan...........