beantwoord

OnePlus 5T

• 1 februari 2018
  • 6 reacties
  • 412 x bekeken

Beste,

Ik heb een paar korte vraagjes over de OnePlus 5T.

Is de OnePlus 5T nou wel of niet 4G-ready bij jullie?

Via de officiële site van OnePlus staan jullie er wel al tussen (zie link), maar via jullie site zie ik deze telefoon er nog
niet tussen staan. Moet deze toevallig nog toegevoegd worden? Zo ja, wanneer gaat dit gebeuren?

http://prntscr.com/i8odpx

Alvast bedankt voor u reactie!

Met vriendelijke groet,
Robin
icon

Beste antwoord door eric 1 februari 2018, 16:15

Als hij niet op de beroemde whitelist staat loop je de kans dat je wordt afgesloten. Zoeken even op je toestelnaam op dit forum, er zijn ook al bijdragen van moderators geplaatst.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hij ondersteund wel de juiste 4G banden, maar Oneplus is nog niet naar Nederland gekomen om daar VoLTE te certificeren. Je zult met zo'n toestel dus altijd nog 3G nodig hebben om te bellen. Dat heeft Tele2 niet zelf en moeten dat dus (tegen hogere kosten) afrekenen met T-Mobile. Daarom promoten ze dit soort toestellen niet meer.
Hij ondersteund wel de juiste 4G banden, maar Oneplus is nog niet naar Nederland gekomen om daar VoLTE te certificeren. Je zult met zo'n toestel dus altijd nog 3G nodig hebben om te bellen. Dat heeft Tele2 niet zelf en moeten dat dus (tegen hogere kosten) afrekenen met T-Mobile. Daarom promoten ze dit soort toestellen niet meer.

Hey Eric,

Bedankt voor je reactie.

Is het dan wel mogelijk om een simonly abonnement af te sluiten bij Tele2 en deze te gebruiken op de OnePlus 5T of is dit niet toegestaan?

Graag zie ik je reactie tegemoet.

Alvast bedankt!

Gr. Robin
Reputatie 7
Badge +4
Als hij niet op de beroemde whitelist staat loop je de kans dat je wordt afgesloten. Zoeken even op je toestelnaam op dit forum, er zijn ook al bijdragen van moderators geplaatst.

Ja zag inderdaad dit voorbij komen:

Mits een toestel echt technisch geschikt is (LTE band 7 en 20 ondersteunt) en als dusdanig erkend wordt zal je niet afgesloten worden als het toestel (nog) niet op de lijst staat. Het risico is wel voor jezelf (al valt er verder weinig te verliezen).

Als het goed is ondersteunt de 5T dit gewoon dus volgens mij zit het wel goed.
Reputatie 7
Badge +2
Ervaringen van andere medeklanten is dat de OP5t geaccepteerd is door Tele2.

Een inhoudelijke reactie van waarom het nog niet in de lijst staat hebben we (nog) niet.
Ervaringen van andere medeklanten is dat de OP5t geaccepteerd is door Tele2.

Een inhoudelijke reactie van waarom het nog niet in de lijst staat hebben we (nog) niet.

Ah top! Hopelijk wordt die dan snel toegevoegd aan de lijst.
Vond het al raar dat de OnePlus 5 wel op de lijst staat en de T niet.