beantwoord

Omruilen groot formaat prepaid simkaart voor nanosim

• 21 januari 2019
  • 7 reacties
  • 3039 x bekeken

Ik heb nog een "oude" telefoon met een groot formaat prepaidsimkaart. Deze vertoonde steeds meer kuren. Nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht waar alleen maar een nanosimkaart in past. Ik zou daarom graag een nieuwe simkaart aan willen vragen met nummerbehoud. Ik vertrouw mijn oude telefoon niet meer voor bellen omdat hij regelmatig uitvalt.

Kan ik ook op deze manier een nieuwe prepaid nanosimkaartmet nummerbehoud aanvragen?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 28 januari 2019, 17:30

De nieuwe simkaart is inmiddels verstuurd en in gebruik genomen. Als je verder nog vragen of problemen hebt weet je me te vinden 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Voor prepaid SIM-vervanging : bel de klantenservice 020 75 44444
Ik begrijp dat dat mogelijk is. Mijn vraag is eerder of er ook andere manieren zijn.
Reputatie 5
Badge
Hi Jessica1, welkom op ons forum!

Als je niet meteen in staat bent telefonisch contact op te nemen kan ik ook een vervangende simkaart voor je regelen. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je voor- en achternaam
- Je adres inclusief postcode en woonplaats én je geboortedatum
- Het 06-nummer in kwestie
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Reputatie 5
Badge
De nieuwe simkaart is inmiddels verstuurd en in gebruik genomen. Als je verder nog vragen of problemen hebt weet je me te vinden 🙂
Top! Bedankt voor je hulp Frenk!
Hoi. Ik heb een vraag. Ik heb een prepaid simkaart besteld. Waarom wordt die niet via de post geleverd? Ik ga ervanuit dat die gratis is, want nergens wordt een bedrag vermeld.
Reputatie 5
Badge +1
Ukkepuk, maak een eigen topic aan. Dan krijg je morgen ook antwoord. Als je in een oud topic aanhaakt word jouw post niet gezien. En zet jouw gegevens in het profiel.