beantwoord

Nummerbehoud van tele2 naar tele2

• 3 december 2016
  • 11 reacties
  • 266 x bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart moeten kopen, i.v.m. aankoop van nieuw toestel. Mijn oude simkaart paste niet meer. Ik heb nummerbehoud aangevraagd, wat is bevestigd, en zou binnen 2 dagen een sms krijgen. Nu 5 dagen geleden. Misschien nog even geduld hebben, maar ik hoop dat ik snel een nieuwe simkaart krijg, met mijn oude nummer.Als ik dat tenminste goed begrepen heb??
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 5 december 2016, 15:09

Hoi Marja,

Ik heb je een vervangende simkaart toegestuurd, die zal je ergens deze week ontvangen. Nummerbehoud is hierbij niet van toepassing.
Ik hoor het graag als je nog andere vragen hebt.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Als je bij Tele2 een vervangende simkaart besteld hebt, hou je gewoon je oude nummer.
Nummerbehoud hoeft alleen aangevraagd te worden wanneer je overstapt naar andere provider.
Ik heb een vervangende proberen te bestellen, maar op de site werd aangegeven dat mijn nummer niet bekend is. Dit terwijl ik al jaren tele2 klant ben.
Daarom heb ik een nieuwe Simkaart besteld met nu dus de vraag om nummerbehoud.
ik hoop dat Tele 2 hier achter kan komen, hoe dit komt?
Reputatie 7
Badge +4
Bel maandag even de klantenservice. Dit is niet door andere klanten op dit forum op te lossen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi marjavd,

Als ik het goed begrijp heb je nu twee prepaid simkaarten van Tele2, klopt dat?

Het is technisch niet mogelijk om een nummer van de ene naar de andere Tele2 prepaid over te zetten. De enige mogelijkheid is om het eerst op een simkaart van een andere provider te laten zetten en vervolgens weer over te laten zetten op de nieuwe prepaid simkaart van Tele2. Maar dat is natuurlijk heel omslachtig.

Heb je de eerste simkaart, waarvan je het nummer wil behouden, geregistreerd op de site? Zo ja, zou je me dan een privébericht willen sturen met daarin je naam, adres, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik met je meekijken in het systeem en eventueel een vervangende simkaart regelen zodat nummerbehoud niet nodig is.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom
oh fijn. Hoe stuur ik jou een privebericht?
Reputatie 4
Badge +3
Als je op mijn naam klikt en daarna op "bericht", dan kan je een bericht typen en die naar mij sturen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Marja,

Ik heb je een vervangende simkaart toegestuurd, die zal je ergens deze week ontvangen. Nummerbehoud is hierbij niet van toepassing.
Ik hoor het graag als je nog andere vragen hebt.

Groetjes Tom
vandaag heb ik de simkaart ontvangen, Heel erg bedankt! Nu moet ik hem activeren, maar dit lukt mij niet. Als ik inlog, zie ik niet het kopje waaronder ik hem kan activeren....???
Reputatie 4
Badge +3
De simkaart is al actief! Je kan hem meteen in je toestel plaatsen en lekker bellen 🙂
ja, gelukt! Even op het forum gelezen en daar las dat ik hem even uit moest zetten. Thanks!
🙂
Reputatie 4
Badge +3
Graag gedaan! Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom