beantwoord

Nummerbehoud probleem na overstap naar Bliep

• 2 september 2017
  • 3 reacties
  • 1527 x bekeken

Hoi,

Wellicht/hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende probleem.

Ik ben sinds afgelopen maandag overgestapt van Simyo naar Bliep, dat gebruik maakt van het Tele2 netwerk. Ik heb hierbij nummerbehoud aangevraagd. Mijn simyo simkaart is inmiddels uitgeschakeld, maar mijn Bliep simkaart is nog gekoppeld aan het tijdelijke door Bliep verstrekte nummer.

Aangezien de helpdesk van Bliep niet echt responsief is, om het maar zacht uit te drukken, hoop ik dat iemand bij Tele2 mij kan helpen. Kunnen jullie in de Tele2 systemen zien of de zaken aan de Tele2 kant goed geregeld zijn? Kunnen jullie bijvoorbeeld zien aan welke simkaart een telefoonnummer gekoppeld is, en welk bedrijf wat voor aktie nog moet ondernemen om te zorgen dat ik mijn oude nummer weer kan gebruiken? Dat zou heel erg fijn zijn!

met vriendelijke groet,
Bas

P.s. mijn telefoonnummer gekoppeld aan dit forum account is niet het telefoonnummer waar het om gaat
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 3 september 2017, 16:48

Hoi Bas,

Helaas kunnen wij je hier niet mee helpen, zoals eric ook al aangeeft hebben wij geen toegang tot de systemen van Bliep. Ik vind het vervelend dat je Bliep slecht kunt bereiken, helaas adviseer ik je het te blijven proberen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Blieb heeft zijn eigen systemen en daar henben Tele2 klantenservice medewerkers geen toegang toe. Blieb klantenservice is alleen per mail te beteiken. Dat wist je toen je hun product aanschafte en dat is een van de redenen dat ze voor sommige doelgroepen zo goedkoop kunnen zijn.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bas,

Helaas kunnen wij je hier niet mee helpen, zoals eric ook al aangeeft hebben wij geen toegang tot de systemen van Bliep. Ik vind het vervelend dat je Bliep slecht kunt bereiken, helaas adviseer ik je het te blijven proberen.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.