beantwoord

nummer vervallen

  • 10 september 2015
  • 32 reacties
  • 2539 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

32 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Heeft inSided jou met deze vraag op pad gestuurd, of is dat de eerste vraag die je van inSided krijgt ?
Vraag eerst even welke browser, dan laten we ze cookies en cache wissen :?
Als ze dat nu vanzelf laten doen in de database zou het er niet meer staan, in geen enkele browser,.

btw, bij mij Chrome én IE blijft het staan.
W.s. zit jij ingelogd op inSided,.
Ook bij mij staat nog het 06-nummer (met Chrome), ook nog even met Firefox geprobeerd (eerste maal op het forum met FF). Ook daar fout.
Aanvulling:
De fout staat in de html:
Gestart door ......forum.tele2.nl/members/skippert7-90291" class="username">0640499238,

achter "username"
dubbel....
Het maakt niet meer uit dat het nummer er nog staat, ik ben het nummer inderdaad kwijt,
Ik had een jaar niet opgewaardeerd en de waarschuwings-smsjes niet ontvangen omdat ik toen in het buitenland zat. Ik zal dus een nieuwe sim moeten aanvragen.
Op de startpagina van het forum staat bij het laatste bericht in een groep de juiste naam ( https://forum.tele2.nl )
In de lijst van de groep "Prepaid" ( https://forum.tele2.nl/prepaid-179 ) staat het nog fout.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo forumleden,

@Skippert7: Wat jammer dat je het nummer kwijt bent. Ach, zie het als een wijze les voor de toekomst. 😛 Mocht je ergens niet uitkomen, trek vooral bij ons aan de bel!

@WhTurner: Bedankt voor de update(s). Ik heb het doorgezet naar inSided. Ze zijn bekend met het probleem en zijn op zoek naar een passende oplossing. Als ik meer weet, zal ik jullie daarvan op de hoogte stellen.

Fijne middag allemaal!

Groetjes, Ciana