beantwoord

nummer overbrengen naar nieuwe telefoon

• 19 december 2017
  • 2 reacties
  • 475 x bekeken

Beste tele2

ik ben van plan om vrijdag bij de tele2 zaak op de lijnbaan een nieuwe telefoon met een abbonement te gaan kopen. Ik heb nu een telefoon met een prepaid kaart. dus mijn vraag is hoe het zit met je nummer over te zetten naar je nieuwe telefoon gaat dat snel of duurt dat een tijdje?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 20 december 2017, 12:05

Hoi Micha_z,

Heb je op dit moment een prepaid aansluiting bij Tele2 of een andere aanbieder? In beide gevallen kan dit snel geregeld worden (dit kan al binnen enkele werkdagen). Voor een overstap van Tele2 prepaid naar een abonnement kun je het beste langsgaan bij een Tele2 winkel of een van onze partners.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Micha_z,

Heb je op dit moment een prepaid aansluiting bij Tele2 of een andere aanbieder? In beide gevallen kan dit snel geregeld worden (dit kan al binnen enkele werkdagen). Voor een overstap van Tele2 prepaid naar een abonnement kun je het beste langsgaan bij een Tele2 winkel of een van onze partners.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Micha_z,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik sluit daarom nu dit topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark