beantwoord

nieuwe simkaart voor prepaid bestellen lukt niet

• 3 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 1771 x bekeken

Ik probeerde telefonisch een nieuwe simkaart voor mijn prepaid abonnement te bestellen maar kwam er niet door. Via de site lukt het me ook niet. Er komt te staan: dit 06-nummer is niet bekend. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door geertjes 9 oktober 2017, 21:28

Hallo Frenk,

Super, het is gelukt! De Simkaart had ik snel binnen en hij is al in gebruik. Dank je wel!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge
Hoi Geertjes! Het bestellen van een prepaidsimkaart gaat momenteel niet via de website. Je kunt via een live chat of telefonisch een simkaart aanvragen.

Ik kan dat ook voor je doen maar dan heb ik een paar gegevens van je nodig. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
-Het 06-nummer in kwestie

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Reputatie 5
Badge
Bedankt voor je gegevens, je simkaart is onderweg! Binnen een week valt die bij jou door de bus. Deze moet na ontvangst nog geactiveerd worden; in de begeleidende brief vind je meer info over hoe en wat.

Wellicht voor jou nog een interessante link: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/prepaidstandaard/. Hier lees je alles over de recente wijzigingen met betrekking tot jouw type prepaid.
Hallo Frenk,

Super, het is gelukt! De Simkaart had ik snel binnen en hij is al in gebruik. Dank je wel!
Reputatie 5
Badge
Goed om te horen! En graag gedaan natuurlijk 🙂