beantwoord

Nieuwe simkaart Tele2 prepaid.


  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik heb een andere telefoon alleen daar past mijn huidige simkaart niet in
Ik heb een prepaid kaart micro en hij moet naar Nano.

Wie kan mij helpen

icon Beste antwoord door Erwin van Tele2 3 februari 2018, 12:36

Hallo Rbrink,

Welkom op het forum van Tele2 🙂

De kortste weg om een nieuwe simkaart te bestellen is bellen naar de klantenservice (020-7544444) maar uiteraard kan ik dit ook voor jou in orde maken.

Als je mij onderstaande gegevens wil zenden in een privèbericht dan zal ik de kaart direct bestellen.

Naam
Telefoonnummer:
Adres:

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.

Groet,

Erwin

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Rbrink,

Welkom op het forum van Tele2 🙂

De kortste weg om een nieuwe simkaart te bestellen is bellen naar de klantenservice (020-7544444) maar uiteraard kan ik dit ook voor jou in orde maken.

Als je mij onderstaande gegevens wil zenden in een privèbericht dan zal ik de kaart direct bestellen.

Naam
Telefoonnummer:
Adres:

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.

Groet,

Erwin
Reputatie 3
Badge
Hallo Rbrink,

Dank je wel voor je bericht.
Ik heb zojuist een nieuwe prepaid simkaart voor jou besteld.

Groet,

Erwin
Reputatie 3
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!
Groet Erwin