beantwoord

Nieuwe simkaart nummerbehoud

• 23 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 530 x bekeken

Hallo,

Ongeveer twee weken geleden heb ik een Prepaid simkaart besteld van Tele2 na overgestapt te zijn van Lycamobile. Nadat ik deze ontving vroeg ik direct nummerbehoud aan waarna ik een mail ontving. Hierin stond dat ik binnen 2 dagen een SMS zou ontvangen over wanneer mijn huidige nummer over zou worden genomen door Tele2. Ook stond er dat PostNL een nieuwe simkaart zou leveren met het te behouden nummer en dat de "gewenste ingangsdatum" 22 Augustus 2016 is.
Tot nu toe heb ik nog steeds geen SMS ontvangen :? Niet op de nieuwe simkaart en niet op mijn huidige simkaart. Het pakketje van PostNL lijkt ook niet te komen. Het zou fijn zijn als er een manier was waarop dit opgelost kon worden.
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 24 augustus 2016, 16:31

Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met Lycamobile met de vraag hoe het ervoor staat met het overzetten van je nummer.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Chasin,

Heb je de nieuwe simkaart inmiddels ontvangen? Wel vreemd dat je geen SMS hebt gehad. Heb je nog bericht gehad van Lycamobile?
Ik hoor het graag.

Groetjes Tom
Hoi Chasin,

Heb je de nieuwe simkaart inmiddels ontvangen? Wel vreemd dat je geen SMS hebt gehad. Heb je nog bericht gehad van Lycamobile?
Ik hoor het graag.

Groetjes Tom

Jammer genoeg heb ik nog niets ontvangen. De meest recente mail die ik hierover ontving was op 7-8-2016 (hieronder aangegeven)

Naam: ---
Huidige telefoonnummer: +31-----
Huidige provider: Lycamobile
Tele2-telefoonnummer: +31------
Gewenste ingangsdatum: 22.8.2016

Wij nemen contact op met je oude provider. Binnen 2 werkdagen word je via sms geïnformeerd over de datum waarop je mobiele telefoonnummer wordt overgenomen door Tele2. Je ontvangt dan een nieuwe simkaart van Tele2, met het door jou opgegeven telefoonnummer. De simkaart wordt bezorgd door PostNL. Het beltegoed dat op de Tele2-simkaart staat, wordt overgezet naar de nieuwe simkaart.
Reputatie 4
Badge +3
Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met Lycamobile met de vraag hoe het ervoor staat met het overzetten van je nummer.

Beste Tom,

Direct nadat ik jouw bericht ontving heb ik hier een bericht over gestuurd naar Lycamobile. Tot nu toe heb ik jammer genoeg nog steeds geen reactie ontvangen.
Reputatie 4
Badge +3
Dat is vervelend zeg, maar wij hebben uiteraard geen invloed op de reactietijd van Lycamobile. Misschien is het een idee om even te bellen.
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.