Nu heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd bij tele2 maar die krijg ik niet geactiveerd met mijntele2 omdat ik hier het wachtwoord van op mijn oude telefoon heb staan. Ook bellen met de prepaid service gaat niet omdat mijn profiel niet volledig is.
Hoe kan ik met een niet geactiveerde simkaart toch mijn nummerbehouden
Hoe kan ik mijn simkaart bij tele2 toch activeren?
Hoop dat iemand een antwoord heeft op 1 van deze 2 vragen.
Best wishes,
Elles
Beste antwoord door Petra van Tele2
Hallo Elles,
Dit is een vervelende situatie, ten eerste natuurlijk omdat je je toestel met SIMkaart hebt verloren en ten tweede omdat we je helaas geen nieuwe SIMkaart kunnen sturen.
In verband met de wet op de privacy kunnen we namelijk voor prepaid klanten geen verificatie check doen. We adviseren dan ook over te stappen naar T-Mobile prepaid.
Aanmelden kan hier.
Voor meer informatie over de verificatie check voor nummerbehoud kun je terecht bij de klantenservice van T-Mobile op 0800 - 7123
Ik begrijp dat het één en ander lastig te regelen is vanuit Korea maar ik heb helaas geen andere oplossing voor je. Ik wens je desondanks nog een fijn verblijf in Azië.
Groet Petra
Bekijk origineel bericht
Dit is een vervelende situatie, ten eerste natuurlijk omdat je je toestel met SIMkaart hebt verloren en ten tweede omdat we je helaas geen nieuwe SIMkaart kunnen sturen.
In verband met de wet op de privacy kunnen we namelijk voor prepaid klanten geen verificatie check doen. We adviseren dan ook over te stappen naar T-Mobile prepaid.
Aanmelden kan hier.
Voor meer informatie over de verificatie check voor nummerbehoud kun je terecht bij de klantenservice van T-Mobile op 0800 - 7123
Ik begrijp dat het één en ander lastig te regelen is vanuit Korea maar ik heb helaas geen andere oplossing voor je. Ik wens je desondanks nog een fijn verblijf in Azië.
Groet Petra