beantwoord

Nieuwe simkaart activeren met verloren simkaart

• 17 april 2019
  • 8 reacties
  • 247 x bekeken

Ik ben mijn telefoon met simkaart verloren in Vietnam.

Nu heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd bij tele2 maar die krijg ik niet geactiveerd met mijntele2 omdat ik hier het wachtwoord van op mijn oude telefoon heb staan. Ook bellen met de prepaid service gaat niet omdat mijn profiel niet volledig is.

Hoe kan ik met een niet geactiveerde simkaart toch mijn nummerbehouden

Hoe kan ik mijn simkaart bij tele2 toch activeren?

Hoop dat iemand een antwoord heeft op 1 van deze 2 vragen.

Best wishes,
Elles
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 17 april 2019, 16:31

Hallo Elles,

Dit is een vervelende situatie, ten eerste natuurlijk omdat je je toestel met SIMkaart hebt verloren en ten tweede omdat we je helaas geen nieuwe SIMkaart kunnen sturen.
In verband met de wet op de privacy kunnen we namelijk voor prepaid klanten geen verificatie check doen. We adviseren dan ook over te stappen naar T-Mobile prepaid.

Aanmelden kan hier.

Voor meer informatie over de verificatie check voor nummerbehoud kun je terecht bij de klantenservice van T-Mobile op 0800 - 7123

Ik begrijp dat het één en ander lastig te regelen is vanuit Korea maar ik heb helaas geen andere oplossing voor je. Ik wens je desondanks nog een fijn verblijf in Azië.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Je bent nu in Vietnam of Nederland?
In Korea, duurt nog tot 4 juni voordat ik terug ben in NL
Reputatie 5
Badge +1
Kun je bellen met de helpdesk?
Die zeiden dat je het makkelijkste kon overstappen naar een andere provider maar dat gaat dus ook niet zo 123 omdat ik geen sms kan ontvangen voor nummerbehoud
Reputatie 4
Badge
Hallo Elles,

Dit is een vervelende situatie, ten eerste natuurlijk omdat je je toestel met SIMkaart hebt verloren en ten tweede omdat we je helaas geen nieuwe SIMkaart kunnen sturen.
In verband met de wet op de privacy kunnen we namelijk voor prepaid klanten geen verificatie check doen. We adviseren dan ook over te stappen naar T-Mobile prepaid.

Aanmelden kan hier.

Voor meer informatie over de verificatie check voor nummerbehoud kun je terecht bij de klantenservice van T-Mobile op 0800 - 7123

Ik begrijp dat het één en ander lastig te regelen is vanuit Korea maar ik heb helaas geen andere oplossing voor je. Ik wens je desondanks nog een fijn verblijf in Azië.

Groet Petra
Hi Petra,

Bedankt voor het snelle antwoord.
Ik ga het nog eens proberen bij T-mobile.

Nog een keer bedankt voor de tip!

Best wishes,
Elles
Reputatie 4
Badge
Graag gedaan hoor Elles! Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Best wishes too!
Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra