beantwoord

nieuwe Simkaart aanvragen

• 10 mei 2017
  • 5 reacties
  • 857 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Hallo, graag wil ik een nieuwe sim kaart aanvragen voor een prepaid telefoonnummer, ivm aanschaf telefoon met micro sim. Mijn huidige sim kaart is nog uit het jaar 0 en dus zonder verkleining mogelijkheid. Kan ik via deze weg dit regelen?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 15 mei 2017, 16:35

Hoi RiaB,

Helaas is voor prepaidaansluitingen een simkaart niet gratis, ik kan hier helaas geen uitzondering in maken. Mocht ik je hier toch nog verder mee kunnen helpen dan hoor ik het graag.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi RiaB,

Natuurlijk is het mogelijk om een nieuwe simkaart aan te vragen. Je kunt dit doen via onze klantenservice, maar ik wil je hier ook wel bij helpen. Zou je me de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Telefoonnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi RiaB,

Bedankt voor je gegevens. Het aanvragen van een nieuwe simkaart bedraagt 15 euro en zal in mindering worden gebracht op je beltegoed. Tevens wordt je huidige simkaart geblokkeerd als de nieuwe simkaart wordt verstuurd. Dit betekent dus dat je een korte periode niet bereikbaar bent. Wanneer je graag de nieuwe simkaart wilt aanvragen, dan kan ik dit voor je in orde maken. Dit zal ik dan op maandag voor je doen, zodat de tijd dat je niet bereikbaar bent minimaal zal zijn.

Wanneer je hier mee akkoord bent dan vraag ik maandag een nieuwe simkaart voor je aan.
Ik ga hier NIET mee akkoord, jammer dat jullie zo om gaan met iemand die al zo lang met Tele2 belt.
Het is voor mij veel voordeliger om dan een nieuwe prepaid sim kaart aan te vragen bij een andere provider met nummerbehoud. Gemiste kans Tele2!
Reputatie 4
Badge
Hoi RiaB,

Helaas is voor prepaidaansluitingen een simkaart niet gratis, ik kan hier helaas geen uitzondering in maken. Mocht ik je hier toch nog verder mee kunnen helpen dan hoor ik het graag.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.