vraag

Nieuwe prepaidklant, geen 4g

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

30 Reacties

Helaas, de (indoor-) dekking is nog niet goed genoeg voor mij om zorgeloos mobiel te kunnen werken. Met name in het zuidelijke deel van de binnenstad. Dat vreesde ik al, op basis van de antennelocaties. Op de plekken waar de dekking goed is, is de snelheid super. Daar ligt het niet aan.

Jammer, ik probeer het over een jaartje gewoon weer. De mast van T-Mobile op de St. Catharinakathedraal (Lange Nieuwstraat) lijkt het verschil te maken, hopelijk kan Tele2 die binnenkort ook gaan gebruiken.
Reputatie 7
Badge +4
Ja, daar kom ik meestal zelf niet zoveel. Via 4gmasten.nl kun je de bouwvorderingen gelukkig goed in de gaten houden!
Beetje jammer: heb inmiddels ook een factuur ontvangen, helaas is daar de beloofde creditering niet op verwerkt. Dat is wel een vervelende verrassing.

Ik: "Helaas, het netwerk voldoet nog niet voor mij". Tele2: "Don't let the door hit you on your way out".

EDIT: ik zie trouwens in Mijntele2 de factuur niet terug. Daar zie ik dan weer wel "totale kosten -€15" (oftewel de korting). Oftewel Mijntele2 en de facturering doen verschillende dingen. Afwachten dus of en wat er straks wordt afgeschreven... Er kan nog wel het één en ander gestroomlijnd worden in de bedrijfsprocessen, zo lijkt het.
Reputatie 2
Badge
Hoi Kevin!

In Mijn Tele2 zie je inderdaad wat anders dan in de e-mail. Ik heb je een mail gestuurd met hoe ik je het in je Mijn Tele2 account zie staan, deze zal je waarschijnlijk wat duidelijkheid geven. Mocht je er toch nog vragen over hebt dan hoor ik het graag van je!

Groetjes Jurrien
Dank voor je snelle reactie!