beantwoord

Nieuw account aanmaken lukt niet

• 24 juli 2019
  • 17 reacties
  • 277 x bekeken

Ik moet een nieuw account aanmaken voor een nieuwe simkaart, omdat ik bij de vorige simkaart geen netwerk meer heb.
Een bevestiging komt per SMS, dus die kan ik niet ontvangen.
Hoe kan ik nu een nieuw account aanmaken om de nieuwe simkaart te activeren?
Bij de vorige account kan ik nog steeds niet inloggen van wege een of andere systeemfout.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 29 juli 2019, 14:28

Heb een nieuwe simkaart gekocht omdat ik geen netwerk meer had, was afgesloten omdat er niet was opgewaardeerd :)

Oke het gaat dus niet om een vervangende SIMkaart maar een nieuwe met een nieuw nummer, die hoef je niet te activeren maar kun je gewoon in gebruik nemen. Is dat al gelukt?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 5
Badge
Ik moet een nieuw account aanmaken voor een nieuwe simkaart, omdat ik bij de vorige simkaart geen netwerk meer heb.
Een bevestiging komt per SMS, dus die kan ik niet ontvangen.
Hoe kan ik nu een nieuw account aanmaken om de nieuwe simkaart te activeren?
Bij de vorige account kan ik nog steeds niet inloggen van wege een of andere systeemfout.

Hallo, behoord de nieuwe simkaart bij het zelfde abonnement? Dan moet je die namelijk gewoon activeren via "Mijn Tele2" met je huidige login gegevens.
Ik kan niet inloggen op mijn tele2 vanwege een systeemfout, bovendien heb ik een prepaid simkaart en geen abonnement
Wil ik een nieuw account aanmaken, krijg ik iedere keer het zelfde scherm en moet ik opnieuw gegevens invullen, dat werkt dus ook niet
Reputatie 5
Badge
Ik kan niet inloggen op mijn tele2 vanwege een systeemfout, bovendien heb ik een prepaid simkaart en geen abonnement
Wil ik een nieuw account aanmaken, krijg ik iedere keer het zelfde scherm en moet ik opnieuw gegevens invullen, dat werkt dus ook niet

Heb je al je cache geleegd? Soms werkt dit ook. Dit kan bij instellingen >> geschiedenis >> cache legen dit werkt via Chrome en edge.
Geprobeerd maar geen resultaat
Kan ook geen nieuw account aanmaken vanwege sms
Om een nieuw account aan te vragen krijg je een tijdelijk wachtwoord per sms, kan dat ook via email gestuurd worden?
Reputatie 4
Badge
Hallo Andre,

Ik help je graag. Je kunt geen nieuwe account aanmaken, per abonnement/nummer is er één account. Weet je je wachtwoord niet dan kun je deze ook via e-mail laten toesturen mits je e-mail adres bij ons geregistreerd staat.
Wanneer je klikt op wachtwoord vergeten vul dan naast je 06 nummer ook je e-mail adres in.

Lukt dit niet dan kan ik je ook een nieuwe SIMkaart sturen. Je geeft aan dat je nu geen netwerk heb maar een nieuwe SIMkaart is daarvoor niet altijd de oplossing. Staan de instellingen van je toestel bijvoorbeeld goed, heb je al opnieuw opgestart staat je toestel op automatisch netwerk zoeken. Kun je wat meer informatie geven over de reden van een nieuwe SIMkaart?

Groet Petra
Sorry voor het tweede topic, had ik even niet in de gaten.

Behalve een account aanmaken, daarbij krijg ik steeds de foutmelding dat het telefoonnummer niet goed is, met 0 en zonder 0, is alles weer in orde.
De nieuwe simkaart wordt zeker automatisch geactiveerd!?
Reputatie 7
Badge +5
Je moet dus inloggen in je bestaande account en daar kun je dan je vervangende simkaart activeren.
Reputatie 4
Badge
@Andre Linoge Geen probleem, kan gebeuren. Een nieuwe SIMkaart wordt niet automatisch geactiveerd, dat kan alleen via onze klantenservice.
Heb je uberhaupt al eerder een account aangemaakt? Ik begrijp niet goed uit je verhaal wat er nu precies niet lukt.
Kun je nog wat meer informatie geven over de reden van een nieuwe SIMkaart dan kan ik het eventueel voor je in orde maken.

Groet Petra
Krijg steeds een foutmelding om een nieuw account te maken
Type ik het telefoonnummer zonder 0 in krijg ik de melding dat het telefoonnummer niet klopt
Type ik het telefoonnummer met 0 in krijg ik weer dezelfde melding
Wat is hier nou mis??
@Andre Linoge Geen probleem, kan gebeuren. Een nieuwe SIMkaart wordt niet automatisch geactiveerd, dat kan alleen via onze klantenservice.
Heb je uberhaupt al eerder een account aangemaakt? Ik begrijp niet goed uit je verhaal wat er nu precies niet lukt.
Kun je nog wat meer informatie geven over de reden van een nieuwe SIMkaart dan kan ik het eventueel voor je in orde maken.

Groet Petra

Heb een nieuwe simkaart gekocht omdat ik geen netwerk meer had, was afgesloten omdat er niet was opgewaardeerd 🙂
Reputatie 4
Badge

Heb een nieuwe simkaart gekocht omdat ik geen netwerk meer had, was afgesloten omdat er niet was opgewaardeerd :)

Oke het gaat dus niet om een vervangende SIMkaart maar een nieuwe met een nieuw nummer, die hoef je niet te activeren maar kun je gewoon in gebruik nemen. Is dat al gelukt?

Heb een nieuwe simkaart gekocht omdat ik geen netwerk meer had, was afgesloten omdat er niet was opgewaardeerd :)Oke het gaat dus niet om een vervangende SIMkaart maar een nieuwe met een nieuw nummer, die hoef je niet te activeren maar kun je gewoon in gebruik nemen. Is dat al gelukt?

Jazeker, ik kan gewoon bellen.
In tele2/toestelhulp staat dat er een account gemaakt moet worden omdat de simkaart geactiveerd moet worden, vandaar de verwarring.
Reputatie 4
Badge
Goed om te horen dat je SIMkaart werkt. Een account aanmaken hiervoor is dus niet nodig. Als je *111# belt, zie je op je scherm je saldo en tot wanneer je beltegoed geldig is.

Heb je nog vragen, let me know!

Groet Petra
Goed om te horen dat je SIMkaart werkt. Een account aanmaken hiervoor is dus niet nodig. Als je *111# belt, zie je op je scherm je saldo en tot wanneer je beltegoed geldig is.

Heb je nog vragen, let me know!

Groet Petra

Nee hoor, alles werkt prima, Thanks
Reputatie 4
Badge
Graag gedaan Andre, ik ga het topic hierbij dan ook sluiten.

Fijne dag, groet Petra