beantwoord

niet aangemeld bij het netwerk

• 25 mei 2018
  • 1 reactie
  • 260 x bekeken

goedenavond,

ik heb een prepaid telefoon waarvan ik een tijdje geen beltegoed meer op gezet heb. Nu snap ik dat je dan niet meer kan bellen. Alleen ik kan ook niet meer gebeld worden. Ik heb hem net opgewaardeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Als ik wil kijken of mijn beltegoed er al op staat komt er niet aangemeld bij netwerk in beeld.

Ik heb ook al de toestelhulp gebruikt maar dan kom ik als nog niet bij tele2 uit. Ik wil graag een oplossing dus als iemand een antwoord weet??

Alvast bedankt,
Dominique
icon

Beste antwoord door eric 25 mei 2018, 19:50

Het simmetje blijft 12 maanden na de laatste opwaardering werken. Ook al staat er geen beltegoed op. vanaf 2 weken voor het einde van die 12 maanden worden er een paar smsjes gestuurd, dan wordt de kaart afgesloten en 1 of 2 maanden later helemaal verwijderd. Als het dus al lang geleden was dat je hebt opgewaardeerd (voor je recente opwaardering) dan is de simkaart en de aansluiting "overleden" verklaard en kan niet meer hersteld worden. Je kunt dit controleren door NAAR het telefoonnummer te bellen vanaf een andere telefoon.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Het simmetje blijft 12 maanden na de laatste opwaardering werken. Ook al staat er geen beltegoed op. vanaf 2 weken voor het einde van die 12 maanden worden er een paar smsjes gestuurd, dan wordt de kaart afgesloten en 1 of 2 maanden later helemaal verwijderd. Als het dus al lang geleden was dat je hebt opgewaardeerd (voor je recente opwaardering) dan is de simkaart en de aansluiting "overleden" verklaard en kan niet meer hersteld worden. Je kunt dit controleren door NAAR het telefoonnummer te bellen vanaf een andere telefoon.