beantwoord

Mobiel PrePaid. ingegeven 1250: EXTRAVOORDEEL

• 22 februari 2017
  • 8 reacties
  • 339 x bekeken

Mobiel PrePaid. ingegeven 1250: EXTRAVOORDEEL
antwoord: Beste klant, uw verzoek om Extra Voordeel te activeren is afgewezen. Deze aanbieding is niet beschikbaar bij uw prijsplan. Groet Tele2
Dit terwijl het een maan geleden wel werd geaccepteerd..

Wat nu??
icon

Beste antwoord door Joop50 23 februari 2017, 14:01

170223 gebeld met Klantenservice 020 754 4444
Antw.:
De "EXTRAVOORDEEL" mogelijkheid is per 1 februari vervallen.
Er is wel een SMS bundel of Databundel voor in de plaats gekomen maar bellen kost nu 0,35 €/min.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Is er iets in je abonnement gewijzigs sindsdien? Klinkt alsof de actie voorbij is.
Ik heb prepaid en daar is volgens mij niets veranderd.
170223 gebeld met Klantenservice 020 754 4444
Antw.:
De "EXTRAVOORDEEL" mogelijkheid is per 1 februari vervallen.
Er is wel een SMS bundel of Databundel voor in de plaats gekomen maar bellen kost nu 0,35 €/min.
Reputatie 3
Badge +1
Tsja, prepaid is ook een beetje achterhaald anno 2017. Ik snap dat er mensen zijn die geen behoefte hebben aan een abonnement, dat zei men eerst ook over internet. Wat betreft de prijs per minuut is een abonnement (bijna) altijd voordeliger. Hoeveel verbruik je gemiddeld per maand Joop?
5 € per maand; dus geen abonnement.
Data is voor mij hoofdzakelijk van belang op buitenlandse reizen.
Reputatie 3
Badge +1
Vanaf dit jaar zul je de Nederlandse databundels ook in het buitenland kunnen gebruiken, rond juni of juli geloof ik. Je kunt dus overwegen een bundel erbij te nemen. Een eenvoudige Google zoekopdracht laat zien dat je voor dat bedrag ook een sim only kunt krijgen. Stuk makkelijker toch?
Tsja, prepaid is ook een beetje achterhaald anno 2017. Ik snap dat er mensen zijn die geen behoefte hebben aan een abonnement, dat zei men eerst ook over internet. Wat betreft de prijs per minuut is een abonnement (bijna) altijd voordeliger. Hoeveel verbruik je gemiddeld per maand Joop?Dat hoeft zeker niet altijd te zijn. Bij bv een MVNO als Bliep betaalt je om te bellen 5 cent per minuut, als je weinig belt is dat prima te doen.

En Prepaid is alles behalve achterhaald hoor, werk zelf in een telecom zaak, en weet dus wel ongeveer wat er verkocht word. Bij de grote Telecom providers met eigen netwerk lopen de prepaid klanten al een tijdje terug, maar dat is niet omdat z er niet zijn, maar omdat ze bij providers, als Lyca, bliep, Vectone vaak veel goedkoper uitzijn.

Het is mij nog steeds een raadsel waarom Tele2 met prepaid zo weinig doet. Je zal altijd wel een grote groep hebben, die geen abbonement willen nemen 😉
Badge
vanwege weinig activiteit meer t in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! ^Maris