beantwoord

Mobiel prepaid EXTRAVOORDEEL

• 20 september 2018
  • 9 reacties
  • 6126 x bekeken

Reputatie 1
Mijn zoontje heeft prepaid simmetje van oma gekregen.
Op de website van Tele2 staat dat je EXTRAVOORDEEL naar 1250 kan sms-en.
Berichtenfilters staan uit.
Ik krijg echter geen bericht terug. (zowel geen goed- als foutbericht).

Na eerst mij twee weken te laten wachten in plaats van de beloofde twee dagen geeft klantenservice via facebook
aan dat ze het bericht wel zien, maar dat er geen tariefplan is geactiveerd.
Vervolgens wat vervolgvragen of ik het juiste nummer en juiste vorm (aan elkaar, hoofdletters) heb gedaan.
Blijkbaar weet men het ook niet meer, want volgens mij zijn we uit-gediagnosticeerd en volgen steeds onnozeler vragen die niks meer toevoegen en overbodig zijn.

Laatste stand van zaken: ze maken interne melding. Maar ik wordt niet op de hoogte gehouden. Want het is slechts een melding van een voorval voor itnern gebruik zegt men.
Ergo, mijn lijkt gewoon mijn zoontje z'n probleem helemaal niet te gaan oplossen. Zeer vreemd. En het beltegoed is inmiddels echt te hoog om het bedrag maar af te schrijven en over te stappen naar een ander.

(Op dit forum is er ene Joop die beweert dat extravoordeel is afgeschaft, maar dan zou ik een foutmelding per sms moeten krijgen, dan zou het tariefplan nu niet meer op de tele2 website staan, en dan zou een klantenservice medewerker mij niet meer dan een maand aan het lijntje houden in plaats van mij dit mededelen...)
icon

Beste antwoord door eric 20 september 2018, 19:22

Dat je niets terugkrijgt is niet goed, maar wordt de sms wel 'verzonden'? Sommige telefoons houden namelijk sms naar short nummers tegen. Dat heeft niets te maken met een blokkade voor premium sms diensten die je op internet kan instellen. Probeer de sim dan eens in een ander toestel.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat je niets terugkrijgt is niet goed, maar wordt de sms wel 'verzonden'? Sommige telefoons houden namelijk sms naar short nummers tegen. Dat heeft niets te maken met een blokkade voor premium sms diensten die je op internet kan instellen. Probeer de sim dan eens in een ander toestel.
Reputatie 1
Dat je niets terugkrijgt is niet goed, maar wordt de sms wel 'verzonden'? Sommige telefoons houden namelijk sms naar short nummers tegen.
Klantenservice had aangegeven dat het bericht bij Tele2 is binnengekomen. Dus het zit in de verwerking bij Tele2.
Reputatie 6
Badge
Hoi titusvh

Welkom op het forum van Tele2,

Ik kan het niet uitzoeken omdat je het prepaidnummer niet hebt genoteerd in je profiel,
Zou je dat willen doen?

Fijn weekend!

Arjan
Reputatie 1
Hoi titusvh
Welkom op het forum van Tele2,

Ik kan het niet uitzoeken omdat je het prepaidnummer niet hebt genoteerd in je profiel,
Zou je dat willen doen?
Arjan

Ik kan helaas geen meerdere nummers opgeven.

Het nummer waarmee ik WEL tevreden ben haal ik nu weg en vervang ik door dit prepaidnummer. Bij deze. (merk op dat de NAW nog die van oma is)

Nog een opmerking:
Laatste bericht via FB zojuist is eigenlijk "probeer het later nog maar eens hopelijk werkt het dan wel".
Dat kan Tele2 toch niet maken???
Er wordt dus eigenlijk gezegd: we lossen jouw probleem dat onze schuld is niet op, en je krijgt je beltegoed ook niet terug. Ik ben eigenlijk flabbergasted.
Reputatie 6
Badge
Hoi Titus,

Dit lijkt me een voorbarige aanname, jammer dat ze dit zo op fb aangeven,
Reden dat ik om dat nummer vraag is om een technische afdeling dit te laten uitzoeken en of ze een oplossing kunne vinden.

Ik zelf kan dat niet, maar doe mijn uiterste best om dit te laten oplossen

Groet,

Arjan
Reputatie 1
Hoi Titus,

Reden dat ik om dat nummer vraag is om een technische afdeling dit te laten uitzoeken en of ze een oplossing kunne vinden.

Groet,

Arjan

Eerlijk gezegd herken ik de klantenservice van Tele2 ook niet in de (schandalige) FB reacties, in het verleden bleekhet weliswaar lastig om afspraken na te komen, maar de welwillendheid was altijd positief.

Fijn dat jij in die welwillende categorie hoort.
Reputatie 1
Hoi Titus,

Beste @Arjan van Tele2, inmiddels zijn we 4 weken verder en moet ik kiezen of ik op ga waarderen of mijn verlies moet gaan nemen. Heb je misschien nieuws?

Gr.
Titus

Edit: in plaats van mij mijn verlies te laten nemen, er staat behoorlijk veel beltegoed op, zou het Tele2 sieren als ze mij gewoon het bedrag crediteren. Het is niet echt eerlijk het onvermogen van Tele2 om mij binnen twee maanden te helpen op mijn zoontje af te wentelen.
Reputatie 1
Inmiddels wegens risico op vervallen beltegoed maar weer bijgestort.

Helaas blijft het van alle kanten stil vanuit Tele2. Ondanks het vertrouwen na mooie beloften.
Reputatie 1
Hoi Titus,

Groet,

Arjan

Dag Arjan,

Ik hoor helemaal niet meer. Niet van Tele2, niet via het forum...

Hoe kom ik achter een status?