beantwoord

Mobiel bereik

• 12 februari 2016
  • 18 reacties
  • 386 x bekeken

sinds gisteravond kan ik niet bellen met mijn mobiele telefoon of gebeld worden.ik heb3 telefoons ,allen geen bereik.hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Cypher 12 februari 2016, 16:07

Grote kans dat er aan de antenne bij je in de buurt gewerkt wordt of een storing heeft.
Tele2 geeft er op dit moment geen melding van, misschien handig om op de T-Mobile pagina te kijken, want Tele2 gebruikt hun antennes als je geen 4g verbinding hebt met Tele2.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Wel beltegoed?
ja,het zit in het mobiele netwerk
Reputatie 7
Badge +5
Dus dat was het antwoord, dat je wel beltegoed hebt maar het niet werkt?
Nu denken ze bij Tele2 dat je vraag/probleem is beantwoord/opgelost.
Dus dat was het antwoord, dat je wel beltegoed hebt maar het niet werkt?
Nu denken ze bij Tele2 dat je vraag/probleem is beantwoord.

Dat zou kunnen.Het probleem is nog steeds niet opgelost.Het ligt aan het netwerk
Reputatie 7
Badge +5
Heb je je SIM al in een ander toestel geprobeerd, zo kun je dan je toestel uitsluiten.
Werkt het dan wel, dan moet je het in je toestel zoeken.
Heb je je SIM al in een ander toestel geprobeerd, zo kun je dan je toestel uitsluiten.
Werkt het dan wel, dan moet je het in je toestel zoeken.

ja dit is geprobeert het ligt niet aan het toestel.ik heb 2 simkaarten en ze hebben allebei geen bereik.het ligt echt aan het netwerk.
Reputatie 7
Badge +5
Ik zie iig geen storingen bij aktuele info, of dat er aan antennes gewerkt wordt.
Dan zul je moeten wachten totdat een medewerker van Tele2 reageert.

En schreeuwen is niet nodig hoor (caps lock; o)
Je zou eens een simkaartje van de Hema of Kruidvat kunnen proberen
in jouw toestel. Heb je nergens bereik of alleen bij jou thuis?
alleen in en om het huis
ergens anders wel bereik dus?
als ik een nummer bel,staat er op het display;; Geen netwerk
Instellingen staan goed verder?
ik ben met de auto gaan rijden.na ongeveer 1kilometer heb ik prima bereik bij terugkomst op hetzelfde punt bereik weg.verhuizen?????
Of wachten tot de antennemast gerepareerd wordt??
Of overstappen ? Had je eerder thuis wel bereik?
Tot gisteravond nooit eerder problemen gehad
Reputatie 7
Badge +5
Grote kans dat er aan de antenne bij je in de buurt gewerkt wordt of een storing heeft.
Tele2 geeft er op dit moment geen melding van, misschien handig om op de T-Mobile pagina te kijken, want Tele2 gebruikt hun antennes als je geen 4g verbinding hebt met Tele2.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi cp mulders,
Ik heb een paar berichten van je gewijzigd, omdat het vol stond met hoofdletters, caps lock...
Dit komt schreeuwend over en is niet chique tegenover de rest van de community, en de moderators uiteraard.
Ik heb alle berichten gelezen en het lijkt mij ook waarschijnlijk dat er een zendmast is die aan onderhoud onderhevig was.
Het is inmiddels enkele dagen geleden dat je een bericht hebt geplaatst.
Is het bereik inmiddels beter?
Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben