Mijn tele2 mobiel

• 7 september 2015
  • 1 reactie
  • 114 x bekeken

Al vanaf februari 2013 ben ik bezig in Mijn Tele 2 te komen. Elke keer is er iets niet goed met de rekeningen. Nu zegt men : Je gebruik kan niet geladen worden, probeer het later nog een keer. Dit is al zo vanaf maart. Vorig jaar was er ook een periode dat er geen verbruik geladen kon worden tot we een rekening kregen van €40. Vreemd! En nu wordt er met rood vermeld: €20 buiten de bundel. He??? Bundel bij prepaid??
Hoe krijg ik toch ooit mijn rekeningen te zien???
Door de , overigens aardige en geduldige telefonistes ,wordt ook ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ze zouden het probleem naar het hoofdkantoor sturen en ik zou snel iets horen. Dat is 6 weken geleden. Nu heel lang gewacht tot ik iemand aan de lijn kreeg en weer hetzelfde verhaal. Ik voel me knap machteloos bij Tele 2.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Als je dat ziet staan zit je in de verkeerde "Mijn Tele2"-omgeving, namelijk de Tele2-omgeving voor abonnementshouders. Heb je wel gekozen voor "Mobiel - prepaid" op deze pagina?
https://www.tele2.nl/mijn-tele2/

Ik neem aan dat je begrepen hebt dat je alleen facturen kunt zien als je in het buitenland bent geweest? Alleen dán worden er namelijk facturen verstuurd, anders gaan de kosten van je beltegoed. Ik weet het niet zeker of je je beltegoed van prepaid kan bekijken op de website....
He??? Bundel bij prepaid??