Klantnummer kwijt

  • 15 november 2016
  • 4 reacties
  • 639 x bekeken

Ik heb daarnet een postje geplaatst, maar kan deze niet meer terugvinden.
Omdat ik binnenkort waarschijnlijk ga verhuizen (ik sta op de 2e plaats bij de woningstichting) wil ik mijn nieuwe adres ook aanTele2 doorgeven. Ik weet dat ik dan mijn klantnummer hierbij moet vermelden, maar deze ben ik kwijt. Vast met oud papier weg gegooid.

De automatische klantenserviceassistent kon mij absoluut niet verder helpen, want ik werd steeds verwezen naar mijn facturen waar dit nummer op zou staan. Bij prepaid heb je natuurlijk geen facturen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag RoseKemp,

Ik zou dit graag voor je willen opzoeken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres + postcode
Woonplaats
Geboortedatum

Ik hoor graag van je!
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je gegevens.

Vreemd, ik heb je proberen op te zoeken, maar ik kan je zo niet vinden. Heb je de juiste postcode doorgegeven?
Het postcodenummer is goed.
Reputatie 5
Badge +3
Gelukt :)
Ik stuur je een privébericht met je klantnummer.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh