vraag

Klantennummer

• 23 april 2019
  • 6 reacties
  • 1004 x bekeken

Ik heb een prepaid en kan in MijnTele2 mijn klantennummer niet vinden. Gebeld met de klantenservice, maar die wil hem niet aan mij geven. Waar kan ik mijn klantennummer vinden/ opvragen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 3
Badge
Hi, ik denk dat mijn collega aangegeven heeft het niet te willen geven in verband met de privacy wet maar ik moet je meedelen dat een prepaid aansluiting helemaal geen klantnummer heeft.
Waar heb je deze voor nodig?

Gr, Bernadet
Beste Bernadette,
Dan had je collega mij dat toch moeten melden? Blijkbaar is prepaid een ondergeschoven kindje.
Nu heeft het mij een hele middag gekost.
Inmiddels is het vandaag opgelost en ben ik verlost van Tele2.
Groet Xandra
Reputatie 5
Badge +1
Ik denk dat je ook geen klantnummer krijgt als je van een andere provider een sim in de supermarkt koopt. Het gaat hier juist om anonimiteit.
Reputatie 7
Badge
Ik denk dat je ook geen klantnummer krijgt als je van een andere provider een sim in de supermarkt koopt. Het gaat hier juist om anonimiteit.
Tele2 biedt extra tegoed indien klant de prepaid registreert, dus lang niet voor alle prepaid klanten anoniem.
Reputatie 3
Badge
Ik mag er vanuit gaan dat mijn collega weet dat er geen prepaid klantnummers bestaat en dan had ze dat inderdaad gewoon kunnen aangeven ?
Klanten die zich geregistreerd hebben, zijn iets minder anoniem maar ook die hebben geen klantnummer.
Reputatie 3
Badge
Omdat er geen reactie meer geplaatst is, sluit ik dit topic. Nog een fijne dag