beantwoord

Kan niet opwaarderen prepaid

• 30 januari 2015
  • 4 reacties
  • 810 x bekeken

Hallo allemaal

Ik probeerde mijn nummer op te waarderen maar dit lukt niet. Nu heb ik ook even gekeken of ik mijn mobiel nummer kan bellen maar dit is helaas ook niet meer mogelijk. Nu vraag ik me af hoe dit komt aangezien er nog maar 4 maanden zijn verstreken en niet 6 maanden waar het nummer behoort te vervallen.

Nu heb ik nog een vraag is het mogelijk dat ik mijn nummer wat ik op dit mobieltje heb staan weer kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 11 februari 2015, 15:42

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb alles voor je nagekeken en ik zie dat er in 2013 voor het laatst is opgewaardeerd met jouw nummer. Wanneer je langer dan 6 maanden niet opwaardeert dan komt je nummer te vervallen, dit is bij jou ook gebeurt. Helaas is het niet mogelijk om dit nummer weer te gaan gebruiken. Weet je zo voldoende? Als je nog andere vragen hebt dan help ik je graag.

Fijne dag,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi krassark,

Hoe heb jij geprobeerd om op te waarderen? Wat vor melding kreeg je toen te horen? En wat voor melding krijg je te horen wanneer je je zelf belt? Ik hoor dit graag van je.

Groetjes,

Velma
Ik heb geprobeerd op te waarderen via tele 2 website. Dan krijg ik een foutmelding ''Op dit telefoonnummer kan niet worden opgewaardeerd'' Als ik mezelf bel gaat hij niet over.
De screenshot van de website wanneer ik probeer op te waarderen staat in de bijlage
Reputatie 4
Badge +5
Hey krassark,

Het is inderdaad vreemd dat je deze melding krijgt als je 4 maanden geleden nog hebt opgewaardeerd. Zou ik jouw NAW-gegevens en klantnummer in een privé bericht mogen ontvangen? Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht. Als ik je gegevens binnen heb dan ga ik met je mee kijken in ons systeem.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb alles voor je nagekeken en ik zie dat er in 2013 voor het laatst is opgewaardeerd met jouw nummer. Wanneer je langer dan 6 maanden niet opwaardeert dan komt je nummer te vervallen, dit is bij jou ook gebeurt. Helaas is het niet mogelijk om dit nummer weer te gaan gebruiken. Weet je zo voldoende? Als je nog andere vragen hebt dan help ik je graag.

Fijne dag,

Velma