beantwoord

kan niet bellen en sms'en ondanks 30 Euro beltegoed

• 7 maart 2018
  • 4 reacties
  • 264 x bekeken

In Oostenrijk is het niet gelukt om met het mobieltje te bellen, er werd geen netwerk geaccepteerd. Nu terug in Nederland lukt het ook niet om gewoon een nummer te bellen. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 maart 2018, 12:45

Hallo aducom,

Dank je wel voor je bericht.

Zojuist heb ik de simkaart voor jou besteld.

Bij het pakket zit een brief met daarin een telefoonummer vermeld om de kaart te activeren.

Controleer voor die tijd nog wel even of de contacten ook in het toestel staan.

Zoniet dan zou ik dit nog van de simkaart naar het toestel kopieren.

Groet,

Erwin
Bekijk origineel bericht

4 reacties

Hallo aducom,

Dank je wel voor je bericht.
Zojuist heb ik de simkaart voor jou besteld.

Bij het pakket zit een brief met daarin een telefoonummer vermeld om de kaart te activeren.
Controleer voor die tijd nog wel even of de contacten ook in het toestel staan.
Zoniet dan zou ik dit nog van de simkaart naar het toestel kopieren.

Groet,
Erwin
Hallo aducom,

Welkom op het forum :)

Er is iets anders aan de hand.
We hebben in augustus 2017 voor prepaid producten die jij ook hebt wijzgingen doorgevoerd waardoor er oa een nieuwe simkaart nodig is om in het buitenland te kunnen bellen.
Waarom dit op dit moment niet in Nederland lukt is mij ook een raadsel maar ook voor dit probleem denk ik dat de nieuwe sim de oplossing is.

Klanten zijn hierover geinformeerd dmv een brief maar ik begrijp hieruit dat dit bij jou niet is aangekomen.
Ik kan kosteloos en met behoud van het huidige nummer een nieuwe simkaart zenden maar daarvoor heb ik nog wat gegevens nodig.

Zou je om deze reden mij een privebericht willen zenden met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Prepaidnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.

Met deze nieuwe simkaart zal het bellen in het buitenland weer mogelijk zijn.

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet,

Erwin
Ja, ik kan wel gebeld worden en ontvang ook sms. In het buitenland werd de verbinding gewijgerd. Ook als ik er 1 specifiek aanwees uit de lijst met voorkeuren. Ik heb nog een keer geprobeerd om automatisch te verbinden en dan komt de melding dat de verbinding is geslaagd, ook zie ik ontvangststreepjes. Maar als ik een sms opstel en op verzenden druk gebeurt er niets, idem bij bellen.
Reputatie 7
Badge +1
Kan je wel gebeld worden? En krijg je in Nederland wel verbinding met een netwerk?

Reageer