beantwoord

Internetbundel Europa

• 5 februari 2015
  • 2 reacties
  • 815 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik heb een prepaid kaart en ik koop regelmatig een internetbundel voor het buitenland (Europa) en dit werkt uitstekend! Ik zit nu in het buitenland en heb weer voor een week een buitenlandbundel. Ik heb dit bevestigd gekregen van Tele2 met een smsje, maar ik kan mijn gebruikte data niet zien. Ik vraag me dus af, of het opwaarderen is gelukt. Ik heb dit probleem bij Tele2 zelf neergelegd, maar volgens hun is alles goed gegaan en kan ik gewoon gebruik maken van mobiel internet in het buitenland. Omdat ik mijn verbruik niet kan zien, durf ik het toch niet aan. Als ik mijn saldo opvraag bij Tele2 en dan doorklik naar "bundel web" krijg ik mijn Nederlandse bundel te zien, terwijl ik in het buitenland zit. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 22 februari 2015, 11:57

Hoi cms,

Helaas heb ik geen gegevens meer van je mogen ontvangen, daardoor kan ik je niet verder helpen. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groeten,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi cms,

Je mag mij je NAW-gegevens en klantnummer in een privé bericht toesturen en dan kan ik nog een keer nagaan of het aanschaffen van de bundel goed is gegaan. Bekijk jij de status van je saldo via de MijnTele2 app? Wij hebben nu een nieuwe app en ik raad je aan om deze te installeren en dan de status va je bundel nogmaals na te kijken.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi cms,

Helaas heb ik geen gegevens meer van je mogen ontvangen, daardoor kan ik je niet verder helpen. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groeten,

Velma