beantwoord

Internetbundel EU

• 9 februari 2015
  • 1 reactie
  • 750 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik heb in Frankrijk tot 3x toe geprobeerd een internetbundel EU (100 MB) te bestellen. Vervolgens kreeg ik via het nummer 1280 steeds de bevestiging dat de bundel klaar voor gebruik was, maar ook dat het helaas nog niet gelukt was om deze te activeren omdat ik niet de juiste sms-code stuurde. Nu heb ik nooit een sms-code gekregen om te activeren. Helaas is het dus niet gelukt om tijdens de vakantie van de internetbundel te genieten.
Mijn vraag is of ik ervan kan uitgaan dat ik deze bestelde, maar niet in gebruik kunnen nemen internetbundels niet hoef te betalen.

Mvg
icon

Beste antwoord door Natascha van Tele2 11 februari 2015, 21:46

Balen dat je de internetbundels niet hebt kunnen gebruiken terwijl je wel een bundel hebt bestelt.

Ik wil graag in het systeem kijken om te zien wat er gebeurd is. Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:
Naam, achternaam, straatnaam, huisnummer, postcode, woonplaats, klantnummer en/of geboortedatum.

Door op mijn naam/foto te klikken en dan op de paarse knop kun je mij een privébericht versturen.
Wanneer ik je bericht heb ontvangen ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Natascha
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +4
Balen dat je de internetbundels niet hebt kunnen gebruiken terwijl je wel een bundel hebt bestelt.

Ik wil graag in het systeem kijken om te zien wat er gebeurd is. Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:
Naam, achternaam, straatnaam, huisnummer, postcode, woonplaats, klantnummer en/of geboortedatum.

Door op mijn naam/foto te klikken en dan op de paarse knop kun je mij een privébericht versturen.
Wanneer ik je bericht heb ontvangen ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Natascha