Inloggen op Tele2 prepaid

• 29 januari 2019
  • 6 reacties
  • 454 x bekeken

Waarom moet ik steeds een nieuw wachtwoord aanvragen om in te loggen als ik uitlog?
Moet eerst weer een sms krijgen
https://mijnprepaid.tele2.nl/Main

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Is wel heel erg veilig toch? Ik weet niet waarom je elke keer wilt inloggen, maar als je alleen je beltegoed wilt weten is *111# en dan de beltoests ook nog een optie..
Gaat mij niet om beltegoed op te vragen, hoe dat moet is mij bekend.
Ik wil later weer inloggen omdat ik altijd uitlog. Trouwens waarom ik uitlog doet niet ter zake. De vraag is, waarom moet ik steeds een nieuw wachtwoord aanvragen als ik uitgelogd ben en weer wil inloggen.
Vraagt hij daar meteen om of gaat het fout als je het oude wachtwoord invult?
Eerst krijg ik weer een sms (een soort acabadabra) dat vul ik in en dan verschijnt de tweeregelige vraag: vul een nieuw gekozen wacht woord in, daarna : herhaal uw nieuwgekozen wachtwoord.
Perfect: ingelogd.
Ik log daarna uit (dat is voor hier veiliger). log ik opnieuw in moet ik weer een sms krijgen met een acabadabra wachtwoord.
Ik kan mijn nieuw gekozen wachtwoord dus maar één keer gebruiken.

Dat is bij geen enkele website.
Begin je hier? :

Kan je dan niet invullen en op inloggen klikken?
Ja klopt, kan nu dus weer niet inloggen, moet weer nieuw wachtwoord aanvragen, krijg een een sms om als nieuw wachtwoord te gebruiken, moet dan wachtwoord aanpassen met een zelf gekozen wachtwoord. Na uitloggen begint het hele ritueel weer opnieuw.

Als ik nu inlog krijg ik zelfs de melding dat mijn 06nummer niet klopt, klik ik linksboven op "opwaarderen" verschijnt mijn mobiele nummer in de balk. De techniek van Tele2 staat voor niets