beantwoord

In wat voor winkels kan ik een prepaid kaart kopen met data-bundel?

• 17 april 2019
  • 5 reacties
  • 1107 x bekeken

Dag, ik was vandaag bij een Primera en die hadden geen Tele2 simkaarten met data. Bij wat voor winkels kan ik deze wel kopen?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 17 april 2019, 23:58

Tele2 prepaid werkt met een tegoed waar je vervolgens ook databundels van kan aanschaffen. Tele2 heeft geen prepaidkaart waar bijvoorbeeld standaard een x MB tegoed op staat vanaf de winkel. (Wel een tegoed in euro, maar daar kan je nauwelijks van internetten tegen het flexibele tarief zonder bundel.) De prepaid databundels zijn beperkt houdbaar. Een alternatief is om een maandelijks opzegbare Sim only te nemen, waar je dus nooit lang aan vast hoeft te zitten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Tele2 prepaid werkt met een tegoed waar je vervolgens ook databundels van kan aanschaffen. Tele2 heeft geen prepaidkaart waar bijvoorbeeld standaard een x MB tegoed op staat vanaf de winkel. (Wel een tegoed in euro, maar daar kan je nauwelijks van internetten tegen het flexibele tarief zonder bundel.) De prepaid databundels zijn beperkt houdbaar. Een alternatief is om een maandelijks opzegbare Sim only te nemen, waar je dus nooit lang aan vast hoeft te zitten.

Dank voor je reactie. Dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon prepaid kaart van tele2 kopen en dan een sms sturen en heb ik vervolgens direct internet? Of moet ik me dan eerst nog ergens registreren oid?
Reputatie 7
Badge +4
ALs je alleen maar een prepaid kaart voor data wilt is dat best een dure oplossing.
Tele2 rekent 2,50 euro per MB of 350MB voor 10 euro als je een bundel besteld.

De oplossing van een maandelijks opzegbaar abonnement is prijstechnisch veel aantrekkelijker.
Reputatie 2
Badge
Hi kijk maar eens op hier Je vindt daar de bundels bij een prepaid en de winkels. Maar een SimOnly abonnement is inderdaad goedkoper

Gr, Bernadet
Reputatie 7
Badge
Standaard uit de winkel staat er EUR 5,- op de kaart, dus technisch kan je direct internetten, bellen of een sms sturen. Echter niet voor lang.