Ik ontvang geen facturen van mijn prepaid

• 8 juni 2017
  • 8 reacties
  • 228 x bekeken

Ik heb al heel lang een prepaid mobiel.
In het begin ontving ik altijd een factuur op mijn e-mail adres, maar de laatste jaren ontvang ik helemaal geen facturen meer als ik heb opgewaardeerd.
Als ik inlog bij MijnTele2 zie ik ook nergens facturen staan.
Het e-mailadres is nog steeds hetzelfde, dit staat bij MijnTele2 ook bij de contactgegevens.
Ik wil graag de facturen via mail ontvangen of in kunnen zien via MijnTele2.
Weet iemand een oplossing?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Moet je wel betalen dan? Of vergeten ze de bedragen af te schrijven.
Het oude prepaid van Tele2 liep via de vaste factuur. Kijk eens of je daar nog wat ziet op mijn.tele2
Badge
Hoi Isabel77,

Ik wil graag voor je uitzoeken wat er met jou facturen gebeurd en waar deze inzichtelijk zijn. Wanneer je nu inlogt, doe je dat vanaf een computer / laptop?
Zou je een Privébericht naar Jurrien willen sturen met je adres en klantnummer? Dan ga ik op onderzoek uit!

Groetjes Jurrien
Badge
Hallo Isabel,

Bedankt voor je bericht, ik heb je account bekeken. Zou je eens willen testen om in te loggen vanaf je laptop via deze link?

Dit kan uiteraard met dezelfde inloggegevens.

Groetjes Jurrien
Als ik daar mijn emailadres invul en het wachtwoord dat ik ook gebruik bij het inloggen via het mobiele nummer, krijg ik de melding Ongeldige e-mailadres en wachtwoord combinatie.
Als ik dan Wachtwoord vergeten doe, krijg ik de melding Sorry Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer.
Badge
Bedankt voor het testen Isabel. Zou je mij in een privébericht het e-mailadres willen sturen dat je gebruikt? Dat is om zeker te weten dat die overeen komt met het e-mailadres dat hier staat.
Groetjes Jurrien
Badge
Dankjewel Isabel. Je e-mailadres komt overeen met wat er geregistreerd staat.
In welke internetbrowser open je Mijn Tele2? En zou je willen testen of het er anders uitziet wanneer je de Cookies verwijderd?
Groetjes Jurrien
Ik heb het geprobeerd via Google Chrome, Microsoft Edge en Internet Explorer, maar via mijn emailadres kan ik via de link die je me gaf niet inloggen (Ongeldige e-mailadres en wachtwoord combinatie). Wachtwoord vergeten werkt ook niet, dan krijg ik steeds de melding: Sorry er is iets mis gegaan, probeer het later nog eens. Als ik bij prepaid inlog met mijn telefoonnummer (zonder 0), kan ik wel inloggen, maar dat ziet er nog steeds hetzelfde uit, ook nadat ik de cookies verwijderd heb.
Badge
Topic gesloten i.v.m. inactiviteit.