beantwoord

Hoe stap ik over van opzegbaar Tele2 abonnement naar Tele2 prepaid?

• 17 september 2019
  • 3 reacties
  • 149 x bekeken

Ik heb een opzegbaar abonnement van Tele2 dat ik dit half jaar niet gebruik omdat ik in het buitenland zit.

Was ik in Nederland geweest dan had ik een nieuwe Tele2 Prepaid simkaart kunnen bestellen en via nummerbehoud kunnen overstappen naar Tele2 prepaid.

Omdat ik nu in het buitenland zit vroeg ik me af of er een manier was waarop ik met mijn huidige simkaart over kan stappen naar prepaid.

Ik kan alleen info vinden over: mijn abonnement wijzigen, een ander abonnement afsluiten, of een simkaart op laten sturen voor prepaid.
icon

Beste antwoord door Malamute 18 september 2019, 00:46

Hallo Johan,

Helaas kan je bij Tele2 niet overstappen van een abonnement naar prepaid met nummerbehoud.
Ook in Nederland was je dat dus niet gelukt.

De enige methode om dat voor elkaar te krijgen is om over te stappen naar een andere (prepaid) provider, dat kan je wel met nummerbehoud doen.
Vanaf die provider kan je dan wel weer overstappen naar Tele2 prepaid met nummerbehoud.

Je moet trouwens wel een adres in Nederland hebben waar je de prepaid kaart kan laten bezorgen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Johan,

Helaas kan je bij Tele2 niet overstappen van een abonnement naar prepaid met nummerbehoud.
Ook in Nederland was je dat dus niet gelukt.

De enige methode om dat voor elkaar te krijgen is om over te stappen naar een andere (prepaid) provider, dat kan je wel met nummerbehoud doen.
Vanaf die provider kan je dan wel weer overstappen naar Tele2 prepaid met nummerbehoud.

Je moet trouwens wel een adres in Nederland hebben waar je de prepaid kaart kan laten bezorgen.
Reputatie 3
Badge
Hey Johan,

het is inderdaad niet mogelijk over te stappen van een Tele2 abonnement naar een Tele2 prepaid aansluiting met behoud van je nummer 😕

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat er geen reactie meer binnengekomen is, sluit ik dit topic.
Nog een fijne dag