beantwoord

graag een nieuwe 3in1 simkaart

• 28 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 1635 x bekeken

Hallo, ik heb nog een zeer oude simkaart in gebruik van zo goed als het eerste uur van Tele2. Ik zou graag een nieuwe simkaart willen ontvangen zodat ik hem kan plaatsen in een iphone. Is dit mogelijk / te regelen?
Via de site kan dit voor prepaid namelijk niet worden aangevraagd, vandaar via deze weg.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door eric 28 augustus 2018, 22:55

Dat kan alleen via de klantenservice, bel ze morgen even op.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat kan alleen via de klantenservice, bel ze morgen even op.
Dank je Eric!
Ik had stiekem toch nog op een reactie van de klantenservice gehoopt aangezien je volgens de site ook via dit medium contact met ze op kan nemen ....
Vandaag met de klantenservice gebeld .... Er werd al aangegeven dat het behoorlijk druk was en in het keuzemenu was er geen optie om voor prepaid te kiezen. Later vandaag even langs gegaan bij een Tele2 winkel maar helaas, daar kan men je niet helpen als je een nieuwe prepaid kaart wilt hebben.

Ik hoop dat de klantenservice me dan toch via dit forum zou kunnen helpen 👍
Reputatie 7
Badge +4
Die prepaid werkt heel apart. Bellen is dus de mogelijkheid om er 1 te bestellen. Gewoon even op een ander tijdstip proberen. In de ochtend bijvoorbeeld.
Reputatie 5
Badge
Goedemorgen Flipse2018,

Heb je inmiddels een nieuwe simkaart besteld? :)

Zo niet, dan zal ik zorgen dat er een nieuwe simkaart je kant op komt.
Dank voor je reactie. Ik heb vanmorgen telefonisch contact gehad en er word een nieuwe simkaart opgestuurd ? ?
Ter info voor andere prepaid gebruikers die ook een nieuwe simkaart nodig hebben. In het keuzemenu kies je gewoon optie 1 voor telefoon abonnement. De medewerker zal je vervolgens doorverbinden met de prepaid afdeling.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen