beantwoord

Goede hulp van Tele2

  • 21 januari 2016
  • 1 reactie
  • 123 x bekeken

Bij deze wil ik Tele 2 zeer hartelijk bedanken voor hun hulp. Mijn beltegoed verdween zomaar, naar bleek later, een betaalservice die ikzelf nooit geactiveerd heb. Tele 2 heeft dit voor mij uitgezocht, direct geblokkeerd en contact opgenomen met de betaalservice. Na een zeer boze reactie van een dame van de betreffende service dienst hebben ze toch aangegeven dat het onterecht was en is het bedrag terug gestort op mijn rekening, Tele 2 heel veel dank voor jullie super service!!:
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 januari 2016, 14:34

Hoi Bianca,
Wat ontzettend leuk en lief dat je het komt melden! 🙂
Ik ben heel blij om te horen dat het allemaal is opgelost! Geniet van nog van je zondag.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Bianca,
Wat ontzettend leuk en lief dat je het komt melden! 🙂
Ik ben heel blij om te horen dat het allemaal is opgelost! Geniet van nog van je zondag.
Groetjes Kiko