beantwoord

geen telefoon bereik

• 10 februari 2016
  • 5 reacties
  • 207 x bekeken

Goedemiddag, ik heb de laatste tijd ontzettend slecht bereik in en om mijn woonplaats. Is hier niet iets aan te doen? Ik betaal toch voor een verbinding die draadloos zou moeten zijn?
Vandaag spant de kroon want ik zie totaal geen streepjes van ontvangst.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 11 februari 2016, 21:17

Hoi Hans,
Ik ben net zoals eric benieuwd waar je dit precies ondervindt. En je hebt het over slecht bereik. Heb je hier last van met alle diensten of alleen internet of alleen bellen? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
En wat is de dekking volgens de dekkingskaart?
En heb je er op meerdere plekken last van of alleen in je woonplaats?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
in EN om een woonplaats...
Welke plaats is dat? en zit u op 4G of 3G ?
Kijk eens naar de naam van de TS 🆒
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hans,
Ik ben net zoals eric benieuwd waar je dit precies ondervindt. En je hebt het over slecht bereik. Heb je hier last van met alle diensten of alleen internet of alleen bellen? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
En wat is de dekking volgens de dekkingskaart?
En heb je er op meerdere plekken last van of alleen in je woonplaats?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Hans,
Ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je nog helpen of heb je inmiddels hulp gehad via een ander kanaal? Als je mijn hulp nog goed kan gebruiken wil ik je vragen om antwoord te geven op de vragen uit mijn vorige berichtje. Dan krijg ik namelijk een beter beeld van de situatie etc.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Hans,
Aangezien ik niks meer van je gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een heel nieuw topic openen. :)
Nog een fijne donderdag. Groetjes Kiko