beantwoord

Geen service in buitenland

• 31 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 613 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Goedenmiddag,

Ik verblijf voor langere tijd in het buitenland, en tot nu toe heb ik geen problemen gehad met mijn SIM-kaart. Maar sinds een aantal dagen geeft mijn telefoon steeds 'Geen Service' aam, en het lukt mij niet om dit te herstellen. Ik heb de vliegtuigmodus in- en uitgeschakeld, de nieuwste software-updates geïnstalleerd, de telefoon opnieuw ingeschakeld, de SIM-kaart opnieuw geplaatst en de netwerkinstellingen gereset, maar het heeft geen resultaat. Ik kan de SIM-kaart niet in een ander toestel proberen, omdat ik die niet voorhanden heb. Mijn toestel is een iPhone 6, ik heb een prepaid abonnement.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door eric 31 augustus 2017, 15:43

Een prepaid abonnement? Je bedoeld dat je in Nederland direct werd afgewaardeerd en in het buitenland achteraf gefactureerd werd? Die sims zijn sinds 28 augustus uit de lucht. Een vervangende sim kun je via de klantenservice aanvragen, maar die versturen niet naar het buitenland. Per sms zijn waarschuwingen verstuurd dat dit ging gebeuren.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een prepaid abonnement? Je bedoeld dat je in Nederland direct werd afgewaardeerd en in het buitenland achteraf gefactureerd werd? Die sims zijn sinds 28 augustus uit de lucht. Een vervangende sim kun je via de klantenservice aanvragen, maar die versturen niet naar het buitenland. Per sms zijn waarschuwingen verstuurd dat dit ging gebeuren.
Inderdaad, zo'n abonnement. Ik heb geen bericht ontvangen dat dit kwam te vervallen. De vraag is alleen hoe ik met de klantenservice kan bellen om een nieuwe kaart aan te vragen als mijn sim-kaart niet werkt. Kan dit ook via een andere route?
Reputatie 7
Badge +4
Er is ook een chat functie via de virtuele assistent. (Op de klantenservice pagina) type daar 'medewerker spreken '. Dan krijg je een agent aan de chat.
Het is gelukt! Het zal wel even duren voordat ik de SIM-kaart uiteindelijk heb, maar in ieder geval is er een oplossing. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 4
Badge +3
Mooi dat het opgelost is :)

Ik sluit meteen het topic.

Groeten,

Jeroen M