beantwoord

geblokeerd aboneement omzeten aar prepaid

• 20 juni 2019
  • 5 reacties
  • 204 x bekeken

Goedemiddag ik wil graag mijn mobiel nummer op een prepaid kaart zetten maar mijn abbonement is vanwege betaalproblemen geblokkeerd en ik zit in de schuld scharniering met een bewindvoerder. wat zijn mijn opties om dit telefoonnummer op prepaid te krijgen . ik hoor het graag van jullie
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 20 juni 2019, 14:33

Hallo Tony,

Ten eerste is het niet mogelijk om over te stappen van een abonnement naar prepaid binnen Tele2, wat wel kan is dan overstappen naar prepaid van een andere provider bijvoorbeeld van T-Mobile.
Dit kan vanaf de einddatum van je abonnement maar kun je wel al 4 maanden van te voren aangeven. Is je abonnement al helemaal afgesloten om de reden die jij opgeeft dan is ook overstappen helaas geen optie meer en is je nummer inmiddels komen te vervallen.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Tony,

Ten eerste is het niet mogelijk om over te stappen van een abonnement naar prepaid binnen Tele2, wat wel kan is dan overstappen naar prepaid van een andere provider bijvoorbeeld van T-Mobile.
Dit kan vanaf de einddatum van je abonnement maar kun je wel al 4 maanden van te voren aangeven. Is je abonnement al helemaal afgesloten om de reden die jij opgeeft dan is ook overstappen helaas geen optie meer en is je nummer inmiddels komen te vervallen.

Groet Petra
ok dus als ik het goed begrijp is het nummer helemaal niet meer te krijgen op een abbonement of prepaid dat zou jammer zijn maar bedankt voor uw antwoord
oohh wat ik vergeten was te zeggen is dat mijn watsapp nog wel werkt op mijn mobiel als ik in wifi zit ik weet niet of dat uitmaakt in dit geval
Reputatie 7
Badge
Er is dus een verschil tussen afgesloten worden voor non betaling en je nummer kwijt zijn. Dat is niet hetzelfde. Je zou eigenlijk je bewindvoerder dit moeten laten regelen, want die is voor dat soort zaken aangesteld.
Reputatie 4
Badge
Dat is afhankelijk van de reden waarom je nummer is afgesloten, is dit tijdelijk of definitief? Wil je dat ik dit voor je nakijk stuur me dan even een privébericht.
Ook al is je nummer niet meer actief dan kan je whatsapp nog wel werken. Dit is mogelijk zo lang het nummer niet opnieuw wordt uitgegeven en whatsapp
door iemand anders wordt gebruikt en via het nummer een verificatie doet.
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen antwoord of privébericht heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra