beantwoord

Foutief nummer bij registreren

  • 13 juni 2019
  • 5 reacties
  • 2867 x bekeken

Als ik mijn prepaid probeer te registreren geeft de site aan dat het een onjuist nummer is. Het nummer (zonder 0) klopt echter met het kaartje en met het nummer dat weergegeven wordt als ik iemand bel. Doe ik iets verkeerd of werkt er bij jullie iets niet?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 13 juni 2019, 14:41

Ik ga graag even op onderzoek voor je uit. Heb je voor mij in een privébericht de volgende gegevens:
* Volledige naam (voorletters en achternaam)
* Adres (postcode, huisnummer en woonplaats
* Geboortedatum
* E-mail adres
* Mobiel nummer en SIMkaartnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt, Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Pieter.

Het lijkt er niet op dat je iets verkeerd doet hoor, wil je het eens proberen met het volledige 06.... nummer (dus met 0).

Ik hoor het graag, groet Petra
Beste Petra,
Ook dan krijg ik "Uw telefoonnummer klopt niet".
Reputatie 4
Badge
Ik ga graag even op onderzoek voor je uit. Heb je voor mij in een privébericht de volgende gegevens:
* Volledige naam (voorletters en achternaam)
* Adres (postcode, huisnummer en woonplaats
* Geboortedatum
* E-mail adres
* Mobiel nummer en SIMkaartnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt, Petra
PB verstuurd
Reputatie 4
Badge
Bedankt voor je gegevens Pieter, inmiddels is het gelukt je prepaid te registreren. Ik ga het topic hierbij dan ook sluiten.

Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuwe topic openen.

Fijne dag, groet Petra