beantwoord

EU100 pakket data

• 3 oktober 2015
  • 10 reacties
  • 348 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik kocht een EU100 data pakketje voor € 7,50. Nu is er ineens ruim € 20,00 van mijn beltegoed afgeschreven. Ik snap er niks van.
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 9 oktober 2015, 10:58

He Manolis!

Sorry, dat was ik even vergeten!;) Ik heb het even nagevraagd en je kan met prepaid geen buitenlandbundel bestellen helaas! Vandaar dat jij over je bundel bent gegaan. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, laat het mij dan even weten.

Groetjes, Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 4
Badge +5
He Anya!

Klopt het dat je een prepaid hebt? Het lijkt er nu op alsof je een extra internetbundel hebt besteld die je alleen kan bestellen bij een abonnement. Wanneer je internet met je prepaid wilt, dan dien je even op deze pagina te kijken.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 3
Dat is leuk die pagina.....Maar wat kun je daarmee in het buitenland? Niets.....:?
Reputatie 4
Badge +5
He Manolis!

Sorry, dat was ik even vergeten!;) Ik heb het even nagevraagd en je kan met prepaid geen buitenlandbundel bestellen helaas! Vandaar dat jij over je bundel bent gegaan. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, laat het mij dan even weten.

Groetjes, Su Ling
Reputatie 7
Badge +5
Die € 7,50 zal vast niet verrekend zijn. :8
Vul dit vergoedingsformulier in om die terug te krijgen.
Reputatie 4
Badge +5
He Manolis!
Ik heb zojuist van een collega vernomen dat je de buitenlandbundels wel gewoon kunt bestellen wanneer je prepaid hebt. Zou ik je NAW-gegevens en klantnummer mogen ontvangen in een privébericht? Ik ben erg benieuwd waar je beltegoed aan op is gegaan.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 7
Badge +5
Even serieus, word het geen tijd om je eerst in een vraag te verdiepen voor je gaat antwoorden ?
Vermoedens van jezelf en tegenstrijdigheden van collega's.
: Het lijkt er nu op alsof je een extra internetbundel hebt besteld die je alleen kan bestellen bij een abonnement.
: Ik heb het even nagevraagd en je kan met prepaid geen buitenlandbundel bestellen helaas!
: Ik heb zojuist van een collega vernomen dat je de buitenlandbundels wel gewoon kunt bestellen wanneer je prepaid hebt.
Reputatie 3
Ik snap er niets meer van, ik heb geen verloren tegoed, maar Anya wel. Ik heb het alleen nagelezen in de voorwaarden, en volgens mij kan het niet, dus nogmaals, ik begrijp niets meer van dit verhaal.

Overigens tip: Een grote opruimslag, waarbij iedereen hetzelfde simkaarttype krijgt zou in deze veel helpen. Al die verschillende simkaarten (kleuren) is niet meer te volgen.
Manolis, dat misverstand komt omdat je hebt "ingebroken" op het topic van Anya. Je had ook een eigen topic moeten openen.
Reputatie 3
Nee dat misverstand komt van Su Ling. Ik heb gewoon gereageerd, waarom zou ik een topic moeten openen als ik gewoon antwoord geef....... Zij haalt de namen door elkaar. Met jouw argumentatie heb je nu ook "ingebroken" WhTurner.......

Vreemd ook dat het antwoord van Su Ling als definitief antwoord voor Anya is gekozen.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Manolis!
Zoals WhTurner ook aangeeft, had jij inderdaad je eigen topic moeten openen. Dit houdt namelijk de conversatie overzichtelijk en zorgt ervoor dat de gesprekken niet door elkaar heenlopen. Zou je dit alsnog willen doen en daar je probleem willen toelichten?
Groetjes,
Su Ling