beantwoord

Dekkingsgraad postcode 4781

• 30 september 2015
  • 11 reacties
  • 332 x bekeken

Geachte lezer,

Jaren lang heb ik prima bereik gehad maar sinds drie dagen heb ik enorm slecht bereik op postcode 4781.
Moet soms 30 m verder lopen voor een beetje signaal.
Enig idee wat de oorzaak kan zijn ?
SIM kaart in een andere telefoon, geeft precies hetzelfde slechte bereik. Totaal geen verbetering.
Alle update zijn uitgevoerd op de telefoon.
Het is een Prepaid abonnement.

icon

Beste antwoord door Bas2577 2 oktober 2015, 11:41

Las gisteren in het nieuws dat er weer een grote landelijke storing bij T-Mobile is geweest, kan makkelijk ermee te maken hebben.
Meestal is er een paar dagen voor en na een storing nog wat gerommel op een netwerk.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Het kan zijn dat er aan het netwerk gewerkt wordt en dat er tijdelijk minder bereik is. Er zijn app's waarop u kan zien welke actieve masten er in de buurt zijn, incl. de signaalsterktes ed.
Opensignal is een bekende of deze : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.signalmonitoring.gsmsignalmonitoring&hl=nl
Reputatie 5
Badge +3
Het kan ook best zijn dat de Tele2 dekking flink belabberd is,via T-mobile, om nu allerlei apps te gaan downloaden om daar een bevestiging over te krijgen lijkt me niet echt relevant, zou mij niet veel interesseren,..een oplossing is er niet even afwachten maar op het eigen netwerk van Tele2,..
Badge +5
Las gisteren in het nieuws dat er weer een grote landelijke storing bij T-Mobile is geweest, kan makkelijk ermee te maken hebben.
Meestal is er een paar dagen voor en na een storing nog wat gerommel op een netwerk.
Beste Bas,
Tot op heden totaal geen verbetering waar te nemen.
Badge +5
Hey Peter vijftig,

Ik zie dat er nog geen verbetering is opgetreden. Dat is natuurlijk erg jammer. Zou je de volledige postcode eens in willen voeren op de dekkingskaart? Let erop dat je dan eerst even 2G selecteert en daarna 3G. Laat je even weten wat hier uit komt?

Groet,
Jefta
Beste Jefta,
Dank voor je terugkoppeling. Ik heb de volledige postcode ingegeven en dan zie ik dat er volledige dekking zou moeten zijn echter die is er niet. Andere providers hebben wel volledige dekking op exact dezelfde locatie.

Groeten,
Peter
Badge +5
Hallo Peter,

Dat is jammer! zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groet,
Jefta
Hallo Jefta,

Sinds gisteren heb ik weer goed bereik.
Ik ga er vanuit dat jullie iets hersteld hebben. Mijn dank daarvoor.

Met vriendelijke groeten,
Peter
hoop dat voor postcode 8303 ook een oplossing komt. binnenshuis alleen maar "Geen Service" waardeloos!
kan niet wachten tot abonnementsperiode is afgelopen. Stap ik snel over naar KPN.
dit is geld weggooien, wel betalen maar geen bereik in huis.
Dirk
Badge +5
Hi Peter vijftig,

Wat fijn! Mocht het toch weer anders zijn, laat het me even weten

@Dirk1956; je kunt voor jouw vraag het beste een eigen topic aanmaken.

Groet,
Jefta
Hallo Jefta,
Zal ik doen,

Groeten,
Peter