beantwoord

Com Android phone is gestopt

• 10 februari 2016
  • 12 reacties
  • 1147 x bekeken

Ik heb een prepaid phone met abbonement in buiten land kan iet bellen in buitenland krijg boven staande melding al reset + naar fabrieks instellingen. Kan wel in Nederland bellen en via *100*---------------#. Maar gaat dan via prepaid ksart en niet abonnement hoe dit op te lossen moet een 2 zetten voor inlogcode in buitenlanf
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 16 februari 2016, 09:20

Hoi Dirk,
Heb je de nieuwste versie van je software op je toestel? Wellicht dat dat nog kan meespelen.
En anders zou ik je voor de zekerheid een nieuwe simkaart willen opsturen. Als je dat zou willen, zou je mij dan deze gegevens in een privebericht willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privebericht stuur je door op mijn profiel te klikken en dan naar het paarse kader genaamd Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Foutje moer 1 zetten voor inlogcode
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Dirk,
Bedoel je dat je probleem hiermee is opgelost of heb je mijn hulp nog nodig? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Groetjes Kiko
Reputatie 7
Badge +5
Dat kan idd werken, een 1 voor je pincode als je in het buitenland bent.
Het zou niet hoeven als je een nieuwer type simkaart hebt, bij een witte wel.
Maar heb het wel vaker gezien dat het bij de nieuwe simkaarten wel werkt, als het niet vanzelf/automatisch gaat.
Nee is niet opgelost. krijg nog steeds dezelfde melding. Sim kaart werkt ook niet in telefoon van mijn zoon zijn sim kaart van ben werkt wel.
Reputatie 7
Badge +5
Heb je automatische sim selectie al geprobeerd?
dat doe je met de App die eruit ziet als een sim, met een klein grijs tandwieltje ervoor.
Deze doorlopen, en dan automatische sim selectie kiezen.
Heb ik ook al gedaan ben nu in Nederland kan dus niets meer testen wat nu te doen zodat ik weet dat het de volgende keer dat ik in buitenland wel Kan bellen
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Dirk,
Heb je de nieuwste versie van je software op je toestel? Wellicht dat dat nog kan meespelen.
En anders zou ik je voor de zekerheid een nieuwe simkaart willen opsturen. Als je dat zou willen, zou je mij dan deze gegevens in een privebericht willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privebericht stuur je door op mijn profiel te klikken en dan naar het paarse kader genaamd Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Dirk,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb even gekeken en als ik je een nieuwe simkaart toestuur, dan is je huidige simkaart meteen inactief. Dit komt omdat je een prepaid abonnement hebt. Ik weet niet of je dit erg vindt. En met inactief bedoel ik dat je tot dat je je nieuwe simkaart hebt, geen diensten hebt. Als je dit oke vindt, stuur ik je vandaag een nieuwe simkaart op en dan heb je die in een paar dagen op de mat.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Dirk,
Merci voor je privebericht. Er komt een nieuwe simkaart jouw kant op! 🙂
Laat je even weten als je hem ontvangen hebt?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Super dat je nieuwe simkaart binnen is! Laat maar weten als je in het buitenland bent geweest of het gewerkt heeft. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Dirk,
Ben je toevallig al weer in het buitenland geweest? Ik ben benieuwd of je met je nieuwe simkaart wel kon bellen in het buitenland. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Dirk,
Ik ga je topic sluiten. Als je toch nog problemen ervaart in het buitenland, open dan eventjes een nieuw topic. Dan helpen we je daar gewoon weer verder.
Groetjes Kiko