beantwoord

buitenland bundel & overstappen van abbo

• 20 september 2015
  • 8 reacties
  • 238 x bekeken

Zijn de internet buitenlandbundels ook te gebruiken bij een prepaid sim-only? Met name de CN50.

Als ik wil overstappen van mijn tele2 mobiel abbo naar een tele2 sim-only kan ik dan mijn huidige simkaart behouden?
icon

Beste antwoord door eric 20 september 2015, 09:09

Voor prepaid kun je ook buitenland bundels kopen.
Van abonnement tele2 naar prepaid tele2 kan niet. Wel prepaid tele2 naar abonnement tele2, maar dan krijg je eel een nieuwe simkaart.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +5
LOL, 5 systemen actief............LOI cursus ?
Dan nog vragen waaar die Tele2 gerelateerde reclames vandaan komen,, yeah right, door de aandelen.
Nederland word steeds slimmer 🆒
Reputatie 3
Tele2 is de enige die alle oude systemen laten doordraaien bij het in gebruik nemen van een nieuw systeem. Daardoor zijn er nu zo'n 5 actief, en dat is hun ondergang. Een (één keer dure) goede zet zou zijn om iedereen een nieuwe simkaart te sturen, en afscheid nemen van alle oude rotzooi. Helaas is dat nu te laat.

Overigens heeft Tele2 veel aandelen in Studentmobiel of zo? Die reclames zijn werkelijk helemaal in Tele2 stijl.
Omslachtig ja. Maar dat ligt vaak aan het ingewikkelde systeem van Tele2.
Reputatie 3
Nee hoor... als iemand met nummerbehoud van Tele2 abo naar Tele2 prepaid wil dan kan dat dus gewoon via een tussenstop bij een andere provider, kost je niets.

Gewoon van abo naar prepaid bij ander en dan van die prepaid weer naar Tele2. Rechtstrééks kan niet inderdaad. Gewoon dom van Tele2.
Reputatie 7
Badge +5
Je bewering dat het wél kan en toch niet , is niet veel slimmer 🆒
Reputatie 3
Van abo naar prepaid kan wel, maar dan moet je eerst overstappen naar een ander met nummerbehoud en dan weer terug........Tele2 wil dat gewoon niet...... overigens ik zou nooit prepaid bij Tele2 nemen. Stap met je abo naar een andere prepaid provider, veel slimmer
Reputatie 7
Badge +5
^^ Aanvulling:
Alleen de sim is anders, telefoonnummer blijft hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +4
Voor prepaid kun je ook buitenland bundels kopen.
Van abonnement tele2 naar prepaid tele2 kan niet. Wel prepaid tele2 naar abonnement tele2, maar dan krijg je eel een nieuwe simkaart.