beantwoord

buitenland bereikbaar met prepaid

• 14 februari 2016
  • 15 reacties
  • 429 x bekeken

ik kan niet meer gebeld worden in buiten land eerder moest je een code voor je pincode invoeren en het was in orde dat gaat nu niet meer op
ik bel prepaid van tele 2
wat moet ik doen om weer bereikbaar in het buiten land te zijn
vriendelijke gr
icon

Beste antwoord door eric 7 maart 2016, 14:32

Je kunt proberen of je met de "1" voor de pincode weer op een buitenlands netwerk kan komen.
Dat werkt als je een oude sim hebt. Is deze jonger dan 3 jaar, dan hebben ze het sim menu in plaats van de '1".

Kijk eens onder de app "Tele2 menu". Deze app heeft onder Android de afbeelding van een simkaart met een radertje erin. Daar kun je selecteren automatisch of handmatig en daarbinnen weer binnenland of buitenland.

Automatisch is goed of probeer handmatig buitenland.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Welkom op het Tele2 forum! Heel goed en leuk dat je hier je vraag stelt. Als eerst zou ik graag je gebruikersnaam willen veranderen. Dit is een openbaar klantenforum en nu kan iedereen je telefoonnummer zien en dat is niet de bedoeling lijkt mij.

Wat betreft je bereikbaarheid in het buitenland. Heel goed dat je eerst de 1 voor je pincode geprobeerd hebt. En wat jammer dat dat niet gewerkt heeft. Zou je eens naar je instellingen willen gaan en dan instellen op automatische simselectie. Werkt het dan wel? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
ik kan niet de juist instelling vinden
probleem is nu ben je in ned we wonen dicht bij duitsland en dan kan ik hel;emaal niks meer wat eerder zo gemakkelijk ging
is er geen makkelijkere oplossing die code werkte prima
Reputatie 7
Badge +4
Kijk eens onder de app "Tele2 menu". Deze app heeft onder Android de afbeelding van een simkaart met een radertje erin.
Daar kun je selecteren automatisch of handmatig en daarbinnen weer binnenland of buitenland.
Reputatie 5
Badge +4
Hee topicstarter,
Zou je nog een andere naam willen doorgeven voor je gebruikersaccount?
En ik ben benieuwd of de tip van eric geholpen heeft.
Groetjes Kiko
hoi

die app kan ik niet vinden
ben echt leek met mobiel
heb een samsung s7500
misschien dat daar in zit
kan niet met simkaart te maken hebben die is al antiek:D
Reputatie 7
Badge +4
Misschien is je beltegoed op, of heb je langer dan 6 maanden geleden beltegoed opgewaardeerd. In dat laatste geval vervalt de kaart/nummer.
Eric, dat heeft toch niets met wel bellen in NL en niet bellen in buitenland te maken:?:?
Reputatie 7
Badge +4
Als je niet op tijd hebt opgewaardeerd, dan vervalt het nummer. Dan kun je dus OOK in het buitenland geen verbinding meer maken.
Wel apart dat het telefoonnummer van TS geen origineel Tele2 nummer is. Tele2 deed heel moeizaam over het inporteren van nummers naar hun prepaid kaarten.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi topicstarter,
Ik ga het je weer vragen 😉 In welke naam kan ik je forumnaam wijzigen? 🙂
Zou je eens willen kijken of de opmerking van Eric op jou van toepassing is?
Groetjes Kiko
Hee topicstarter,
Zou je nog een andere naam willen doorgeven voor je gebruikersaccount?
En ik ben benieuwd of de tip van eric geholpen heeft.
Groetjes Kiko

Sorry ik ben cristel
Hallo

Bel tegoed is geregeld opgewaardeerd dus die lijkt me goed

Is er geen kode meer die ik voor mij code moet invoeren dat ging altijd super
Zal jammer zijn als ik naar wat anders moet omdat heb juist zo'n goeie ervaring met Tele2 ik weet ook wel dat prepaid niet meer helemaal in is maar ik gebruik alleen voor nood gevallen en rest via WiFi

Hebben er niet meer prepaid gebruikers problemen

Gr cristel
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt proberen of je met de "1" voor de pincode weer op een buitenlands netwerk kan komen.
Dat werkt als je een oude sim hebt. Is deze jonger dan 3 jaar, dan hebben ze het sim menu in plaats van de '1".

Kijk eens onder de app "Tele2 menu". Deze app heeft onder Android de afbeelding van een simkaart met een radertje erin. Daar kun je selecteren automatisch of handmatig en daarbinnen weer binnenland of buitenland.

Automatisch is goed of probeer handmatig buitenland.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Cristel,
Ik heb je naam veranderd naar cristel1. Cristel werd al door iemand anders gebruikt.
Heb je de tip van Eric nog gezien?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Cristel.
Ben je er nog uitgekomen met de tip van Eric?
Ik ben benieuwd! Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Cristel,
Ik ga je topic sluiten aangezien je er niet meer op terug gekomen bent. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. Dan word je door mij of een van mijn collega's verder geholpen. :)
Groetjes Kiko