beantwoord

Bestelling Simonly Prepaid

• 2 november 2016
  • 12 reacties
  • 342 x bekeken

Net als velen op dit forum kampen wij met het probleem dat na bestelling van een prepaid simonly kaart (op 31 oktober) via https://www.tele2.nl/shop/mobiel/prepaid/sim-only , er geen bevestiging via e-mail is binnengekomen en we dus niet weten of de bestelling al dan niet in behandeling is genomen. Na verzenden van het bestelformulier verscheen het volgende bestelnummer in beeld: PREPX200515959. Kunnen jullie svp nagaan wat de status is van deze bestelling? Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 17 november 2016, 09:55

Aha dan hebben we elkaar even verkeerd begrepen.
Jouw bestelling van laatst, was blijven hangen in het systeem omdat de simkaarten op waren. Nu zijn ze wel weer aangevuld maar op een of andere manier wordt er maar geen simkaart naar jou verstuurd.
Ik zal deze bestelling voor je cancelen. Zou je dan zelf weer opnieuw een nieuw prepaid abonnement via de site willen aanvragen? Dat kan ik namelijk niet voor je doen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi oma Sophia,
Ik wil het graag even voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi oma Sophia,
Dankjewel voor de gegevens. Ik heb even gekeken en ik zie dat de bestelling wil is binnengekomen. Alleen is er nu een achterstand in simkaarten. Zodra er weer simkaarten binnen zijn wordt deze meteen naar jou verstuurd.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Oma Sophia,
Heb je inmiddels je simkaart al ontvangen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Helaas Kiko, heb nog steeds niets ontvangen. Zou het erg op prijs stellen als ik nu toch snel de sim-kaart toegestuurd krijg. Kan al lange tijd mijn bejaardenmobiel (met extra grote toetsen) waar ik van afhankelijk ben, niet meer gebruiken.
Groetjes,
Sophia
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sophia,
Hmm dat duurt erg lang!
Zou je mij nog even in een privébericht het telefoonnummer willen sturen waarvoor je een simkaart hebt besteld?
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,
Duurt inderdaad heel erg lang. Maar je vraag begrijp ik niet. Ik heb juist een prepaid simkaart besteld voor een nieuw telefoonnummer, niet voor een bestaand nummer. In het bestelproces van de prepaid simonly https://www.tele2.nl/shop/mobiel/prepaid/sim-only kun je ook geen bestaand mobiel nummer doorgeven. Als de simkaart in voorraad is, wil ik hem nu wel graag snel toegestuurd krijgen. Kan dat?
groetjes,
Sophia
Reputatie 5
Badge +4
Aha dan hebben we elkaar even verkeerd begrepen.
Jouw bestelling van laatst, was blijven hangen in het systeem omdat de simkaarten op waren. Nu zijn ze wel weer aangevuld maar op een of andere manier wordt er maar geen simkaart naar jou verstuurd.
Ik zal deze bestelling voor je cancelen. Zou je dan zelf weer opnieuw een nieuw prepaid abonnement via de site willen aanvragen? Dat kan ik namelijk niet voor je doen.
Groetjes Kiko
Heb maar weer opnieuw besteld dan. Kreeg ook nu weer de melding dat ik eerst bevestigingsmail ga krijgen en binnen 5 werkdagen de simkaart in de bus. Bestelnr. PREPX200534187. Ben heel benieuwd of het nu wel goed gaat........
Reputatie 5
Badge +4
Laat je weten of je je simkaart binnen hebt en als het na 5 werkdagen nog niet binnen is, geef dan even een gil.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Heb je inmiddels je simkaart ontvangen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Oma Sophia!
Kan ik je nog ergens mee helpen?
Ik ben benieuwd! Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Oma Sophia,
Ik sluit je topic aangezien ik geen reactie meer heb gehad. Mocht je toch nog hulp kunnen gebruiken, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko