vraag

Bestelling annuleren

  • 9 juni 2018
  • 2 reacties
  • 452 x bekeken

Afgelopen dinsdag een sim-kaart besteld voor mijn opa. (Ordernummer PREPX201066306). Het duurde erg lang voordat ik bevestiging kreeg van de bestelling. Tot vandaag, maar veels te laat! Inmiddels heb ik al een andere simkaart gekocht voor mijn opa, want ik dacht dat de bestelling niet door ging. Bij deze wil ik graag de bestelling annuleren. Bestelling staat op naam van L. Boele

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Dat annulerem zal even via klantenservice moeten gebeuren..Tel.020-754 4444


.
Reputatie 1
Badge
Hoi William,

Het is inderdaad jammer dat het nu een paar dagen heeft geduurd voor je de bevestiging hebt ontvangen. Indien je deze al gekregen hebt kunnen wij de bestelling niet meer direct annuleren. Je kan het beste de levering van de prepaid sim aan de deur weigeren.

Groet Emiel