beantwoord

Bestelling annuleren

  • 19 januari 2015
  • 3 reacties
  • 1021 x bekeken

Ik zou graag mijn bestelling willen annuleren, in de bevestigingsmail van mijn bestelling staat:
Toch spijt van je bestelling? Dan kun je die binnen 14 kalenderdagen nadat je de welkomstbrief hebt ontvangen, annuleren.


Het product is een prepaid simkaart en dit wordt rembours bezorgd. Wat wordt dan precies mijn welkomstbief, is dit de brief dat ik bij mijn bezorging krijg? Indien ja, betekent dit dan ook dat ik pas na het bezorgd en betaald heb, mijn bestelling kan annuleren?
icon

Beste antwoord door WhTurner 19 januari 2015, 12:17

Je kunt hiervoor sneller bellen met de verkoopafdeling (gratis) 0800 1602
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Je kunt hiervoor sneller bellen met de verkoopafdeling (gratis) 0800 1602
Moet ik niet 020-7544444 hebben? Of wat is het verschil?
Het 0800 nummer is de verkoop afdeling het 020 nummer de klantenservice