beantwoord

Beltegoed verdwijnd

• 25 februari 2015
  • 1 reactie
  • 666 x bekeken

De instellingen van mijn Sony Experia E1 staan op GEEN verbinding maken met internet.
Ik heb 2 keer telefonisch contact gehad met een medewerken van Tele2 omdat ik na opwaarderen van 20 euro binnen een paar weken door mijn beltegoed heen was terwijl ik niet had gebeld , gesmsed of internet gebruikt had.
Ik gebruik deze telefoon alleen om te whatsappen met wifi.
Zo staan de instellingen ook.
Die instellingen heb ik 2 keer doorgelopen met de beide medewerkers en na het eerste telefoontje kreeg ik 25 euro beltegoed van Tele2 en na het tweede telefoontje weer 20 euro.
Nu kreeg ik vrijdag weer een sms van Tele2 dat ik minder dan 1 euro beltegoed had terwijl ik de telefoon voor niks anders had gebruikt dan whatsapp via wifi.
Ik wordt er heel erg wanhopig van!
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 1 maart 2015, 09:15

Hoi Inge,

Ik kan me voorstellen dat je er wanhopig van wordt. Is er ook vastgesteld waaraan je beltegoed op was gegaan de eerste 2 keer? Was dit aan data verbruikt? Als dat zo is dan staat er iets in jouw instellingen toch niet helemaal goed waardoor je telefoon blijft verbinden met het internet. Met onze toestelhulp kan je nogmaals zelf de instellingen van je telefoon nalopen.Veel telefoons staan zo ingesteld dat wanneer de wifi verbinding zwak wordt de telefoon automatisch overspringt op dataverbruik, dit zou bij jou ook het geval kunnen zijn. Hier vind je veel handige tips om het dataverbruik te beperken. Op deze site van de consumentenbond staat ook veel handige informatie, ik raad je aan om dat goed door te lezen.

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Inge,

Ik kan me voorstellen dat je er wanhopig van wordt. Is er ook vastgesteld waaraan je beltegoed op was gegaan de eerste 2 keer? Was dit aan data verbruikt? Als dat zo is dan staat er iets in jouw instellingen toch niet helemaal goed waardoor je telefoon blijft verbinden met het internet. Met onze toestelhulp kan je nogmaals zelf de instellingen van je telefoon nalopen.Veel telefoons staan zo ingesteld dat wanneer de wifi verbinding zwak wordt de telefoon automatisch overspringt op dataverbruik, dit zou bij jou ook het geval kunnen zijn. Hier vind je veel handige tips om het dataverbruik te beperken. Op deze site van de consumentenbond staat ook veel handige informatie, ik raad je aan om dat goed door te lezen.

Groetjes,

Velma