vraag

Beltegoed niet opgewaardeerd, wel betaling

  • 20 november 2019
  • 4 reacties
  • 220 x bekeken

Ik heb op 31 oktober 2x tevergeefs geprobeerd om mijn beltegoed op te waarderen met 10 euro maar na betaling is er geen beltegoed gestort. Wie kan mij helpen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zorg in ieder geval dat je niet je telefoonnummer als naam gebruikt op dit openbare forum. Je weet maar nooit of kwaadwillenden daarin zijn geïnteresseerd.

Reputatie 3
Badge

@NewMemberTele2 Ik heb jouw gebruikersnaam aangepast. 
 

 

Reputatie 7
Badge +1

@NewMemberTele2 Ik heb jouw gebruikersnaam aangepast. 
 

 

@Cas van Tele2 volgens de huisregels mogen forumleden (anders dan moderators) geen “Tele2” in hun naam hebben 🤡

@NewMemberTele2 Ik heb jouw gebruikersnaam aangepast. 
 

 

Bedankt, kan je me ook helpen met de storting van het beltegoed?

 

Reageer