beantwoord

Beltegoed niet opgewaardeerd, wel betaling

  • 20 November 2019
  • 4 reacties
  • 302 x bekeken

Ik heb op 31 oktober 2x tevergeefs geprobeerd om mijn beltegoed op te waarderen met 10 euro maar na betaling is er geen beltegoed gestort. Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 21 November 2019, 11:07

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Zorg in ieder geval dat je niet je telefoonnummer als naam gebruikt op dit openbare forum. Je weet maar nooit of kwaadwillenden daarin zijn geïnteresseerd.

Reputatie 6
Badge +2

@NewMemberTele2 Ik heb jouw gebruikersnaam aangepast. 
 

 

Reputatie 7
Badge +2

@NewMemberTele2 Ik heb jouw gebruikersnaam aangepast. 
 

 

@Cas van Tele2 volgens de huisregels mogen forumleden (anders dan moderators) geen “Tele2” in hun naam hebben 🤡

@NewMemberTele2 Ik heb jouw gebruikersnaam aangepast. 
 

 

Bedankt, kan je me ook helpen met de storting van het beltegoed?

 

Reageer