beltegoed niet opgewaardeerd, wel betaald

• 10 december 2018
  • 7 reacties
  • 2203 x bekeken

Ik heb gisteren ook geprobeerd mijn beltegoed op te waarderen via online opwaarderen, nadat betaling gedaan was, heb ik geen nieuw beltegoed ontvangen op mijn telefoon. Vervolgens heb ik nogmaals geprobeerd om mijn beltegoed opnieuw op te waarderen en weer werd het bedrag van mijn rekening afgeschreven maar geen beltegoed op mijn telefoon.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi JdeKort,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Mobiel nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi JdeKort,

Bedankt voor je aanvullende gegevens.
Ik heb je een privébericht gestuurd om nog wat gegevens op te vragen van de betaling.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi JdeKort,

Bedankt voor de gegevens.
Door nog een onbekende oorzaak heb je je bestelde prepaid tegoed helaas nog niet ontvangen.
Op dit moment is men uit het onderzoeken wat het probleem is.
Voor nu heb ik in elk geval 5 euro voor je ingevoerd, zodat je wel gebruik kan maken van je telefoon.
Zodra er nieuws is, laat ik het je zo snel mogelijk weten.

Groetjes,

Hinke
Toen ik mijn beltegoed ging opwaarderen, en de betaling had gedaan op de pagina van de bank, kreeg ik vervolgens een pagina te zijn met een error ipv dat ik weer terugkwam op de site van tele2.

Alvast bedankt voor de hulp.
ook beltegoed opwaarderen echter met het zelfde probleem als de anderen hiervoor reeds gechat met een zekere Ilona deze heeft mij ook 5 € er op gezet echter niets meer vernomen over mijn bel tegoed ook het bedrag is twee dagen nog steeds niet zichtbaar op mijn beltegoed
met vriendelijke groet
Eddie
Kijk bij "Actuele informatie, etc."
Reputatie 4
Badge
Hi all,

Alle informatie hierover kunnen jullie hier vinden.

Groetjes,

Hinke