beltegoed niet opgewaardeerd, wel betaald

  • 6 december 2018
  • 10 reacties
  • 963 x bekeken

Vandaag prepaid beltegoed opgewaardeerd via de site van Tele2, betaling is uitgevoerd, maar het beltegoed is niet verhoogd.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi bhammink

Ik heb je een privébericht gestuurd

Fijne dag,

Arjan
Hoi bhammink

Ik heb je een privébericht gestuurd

Fijne dag,

Arjan
Hoi Arjan

Heb helaas niets ontvangen.

Gr.
Staat er naast je avatar helemaal rechtsboven in dit forum geen cijfer 1 ?
Als dat wel zo is, klik dan daarop en in het uitklapmenu op "Privéberichten"
Ik heb gisteren ook geprobeerd mijn beltegoed op te waarderen via online opwaarderen, nadat betaling gedaan was, heb ik geen nieuw beltegoed ontvangen op mijn telefoon.
Ik heb gisteren ook geprobeerd mijn beltegoed op te waarderen via online opwaarderen, nadat betaling gedaan was, heb ik geen nieuw beltegoed ontvangen op mijn telefoon.
@JdeKort OPen een eigen topic over dit probleem.
OPen een eigen topic over dit probleem.

Bedankt voor je tip, heb een nieuw topic aangemaakt.
Staat er naast je avatar helemaal rechtsboven in dit forum geen cijfer 1 ?
Als dat wel zo is, klik dan daarop en in het uitklapmenu op "Privéberichten"


Er staat geen cijfer 1
Hoi bhammink

Ik heb je een privébericht gestuurd

Fijne dag,

Arjan


Ik heb je bericht gelezen en aanvullende gegevens gestuurd. Heb op dit moment geen beltegoed meer.
Hoi bhammink

Ik heb je een privébericht gestuurd

Fijne dag,

Arjan


Ik heb je bericht gelezen en aanvullende gegevens gestuurd. Heb op dit moment geen beltegoed meer.


Dank voor het oplossen van het probleem