Beltegoed niet ontvangen na betaling

  • 11 december 2018
  • 1 reactie
  • 155 x bekeken

Goedeavond,

Ik moet mij helaas aansluiten bij enkelen anderen zoals ik zojuist heb ontdekt.
Op 9 december heb ik geprobeerd mijn beltegoed online op te waarderen, waarbij het geld van mijn rekening is gehaald maar het beltegoed niet is ontvangen. Zojuist heb ik het nogmaals geprobeerd met hetzelfde resultaat. Net als bij de eerste poging werd ik na de bevestiging van de betaling op iDEAL geconfronteerd met een 'Invalid Request' foutmelding.

Ik zie graag een reactie tegemoet, alvast bedankt!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Hoi Thumbsy

Welkom op het forum van Tele2,
Kun je me in een privébericht een kopietje van je betaling sturen,
Dan kan ik het verder in orde maken voor je.

Fijne dag,

Arjan